Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Merens schreef:Misschien vinden de meeste jury's het beter als je paard constand met zijn hoofd loopt zonder nageeflijk te lopen dan dat ze nageeflijk lopen en verzet tonen... Ik weet het ook niet.
Als opmerkingen krijg ik wel altijd: "meer nageeflijk" en verder eigenlijk niks.
Citaat:En er zijn ook paarden die nageeflijk zijn en geen verzet tonen en eerlijk gereden worden.
Skipper schreef:Hmm, ik wordt hier niet positiever van...ik heb me net voor mijn eerste wedstrijd opgegeven met mijn jonge paard, meteen in het L1. Maar als ik het zo lees ga ik weer twijfelen.
Hij loopt aan de teugel, kan zijn oefeningen, alleen galop gaat in een vrij hoog tempo ivm dat hij stuwend gallopeerd, hij vind het moeilijk om nog meer te dragen.
Nu loopt hij ook nageefelijk en opgericht soms loopt hij ook nageefelijk maar dan te lang, dan valt hij teveel uit elkaar. Wordt dit ook al serieus afgestraft? En waar moet ik dan nog meer gaan opletten? (ik heb hiervoor Z gestart maar moest van mijn omgeving maar eens gaan starten moest er toch ooit aan geloven, alleen omdat ik dus hiervoor Z heb gereden ben ik enorm kritisch ten opzichte van mezelf geworden, ik vind het al een ramp dat hij niet vierkant stilstaat, maar letten ze hier nog echt op in de L1 of wordt je dat niet zwaar aangerekend?)
Ach ik weet het niet, misschien toch gewoon starten en zien waar we stranden, hij moet toch ook ervaring opdoen omdat hij vrij kijkerig is.
Erg he dat ik me daar nu al druk over kan maken voor volgende maand (24/7 is het concours)