ik heb ook donker haar, maarja dat zie je niet dan... iedereen zegt btw dat ik op georgina verbaan lijk, misschien helpt dat iets?
tijdens het inrijden heb ik in ieder geval ook bandages om
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antoinette schreef:Ach joh, komt wel helemaal goed! Zoals ik al zei houd ik de ringen en tijden ook in de gaten.
Maar mocht je nou aan het inrijden zijn..zal ik je niet snel storen...eerder snel een paar foto's maken.
Verder zal ik veel heen en weer lopen, zijn best wat mensen die ik zien wil
Lovely schreef:De foto's zijn iets donker, ik kan Lorenzo niet zo goed zien.
Mark vd Poel, mijn favoriete springruiter.
Toedeledoki schreef:Ja,Thygano werd uiteindelijk eerste met 161[bij mij]en 168 eerste en Danifur vierde met 159[bij mij] en 161 punten.Ik zat over alle proeven een stuk strenger dan de andere jury.{dus ook bij andere combi's].
Toedeledoki schreef:Vandaag heb ik gejureerd, de b-pony,s, de b-paarden, l1 pony's en l1 paarden in ring 1, heb je nog vragen over je punten dan kun je ze mij stellen.De punten weet ik niet precies maar wel ongeveer.Ik let echter alleen meer op de afstamming van het paard dan op de naam van de ruiter/amazone dus is het handig als je dat er even bij zegt.
toedeledoki"]
Volgens mij had ik haar gedeeld eerste, ik had in ieder geval nog iemand met 161 punten.Het is een fantastisch goed paard denk ik, ik vond hem nog wat dwingerig op de hand, anders had ze nog hogere punten gehad.Ik hoorde echter van Hans dat het paard ook al gesprongen had s'morgens, heb ik dat goed begrepen?Als dat zo is vind ik het wel heel knap dat ze zo weer een proef met hem rijdt, ik denk alleen dat het dan inderdaad niet zo fijn is voor je aanleuning.Maar goed, zeker een combi voor de toekomst, positief genoeg zo
[/quote]
Wat grappig dat jij mij gejureerd had, niet verwacht dat mijn jury ook een bokker zou zijnwat is de wereld toch klein he
![]()
Hij was inderdaad wat dwingerig op de hand, meer in de zin van Hoooo,hooo,hooo maarhij was voor het eerst van zijn leven een hele dag mee op de vrachtwagen en ook op zo'n groot concours dus ik was eigenlijk dik tevreden hoor en helaas als hij wat gespannen is dan wordt hij ook wat kort in zijn hals maar ik reed meer voor zijn ervaring op zo'n groot concours dan dat ik had verwacht om voor de winnaar te rijden dus ik mag helemaal niet klagen.
Nee hoor, Tygie heeft nog nooit een parcours gesprongen en dat wil ik graag zo houden want stel dat hij het goed gaat doen dan ben ik hem waarschijnlijk kwijt aan Hans![]()
[quote="toedeledoki schreef:Misschien had Hans toch alweer wat teveel op en niet meer zo in de gaten op welk paard Karin had gereden, het was immers al s'middags toen ik hem sprak.
Tygahno schreef:Hans weet heel goed op welk paard ik had gereden hoor, hij drinkt namelijk niet als hij nog moet springen en Tygahno vergeet hij niet zo gauw want wat karakter betreft hebben Tygie en hij een haat/liefde verhouding