Kring kampioenschap Assendelft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:30

heb je geen mobiel bij je, ik kan je tussendoor even een sms sturen Tong uitsteken ik loop nu daar en daar!! haha
ik heb ook donker haar, maarja dat zie je niet dan... iedereen zegt btw dat ik op georgina verbaan lijk, misschien helpt dat iets?
tijdens het inrijden heb ik in ieder geval ook bandages om

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 23:34

Ach joh, komt wel helemaal goed! Zoals ik al zei houd ik de ringen en tijden ook in de gaten.

Maar mocht je nou aan het inrijden zijn..zal ik je niet snel storen...eerder snel een paar foto's maken.
Verder zal ik veel heen en weer lopen, zijn best wat mensen die ik zien wil Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:36

Antoinette schreef:
Ach joh, komt wel helemaal goed! Zoals ik al zei houd ik de ringen en tijden ook in de gaten.

Maar mocht je nou aan het inrijden zijn..zal ik je niet snel storen...eerder snel een paar foto's maken.
Verder zal ik veel heen en weer lopen, zijn best wat mensen die ik zien wil Haha!

je mag best ff zeggen danielle? haha, dat vind ik alleen maar leuk!!
en ik denk truwens als het mooi weer is heb ik tijdens het inrijden een lichtblauwe bodywarmer over mn blouse
ik moet trouwens in ring 1 en ring 2!!!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:54

ik ga nu maar slapen, tot morgen dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:03

Hoe hebben de bokkers gereden?

Ik heb nog niet eens een berichtje van Tygahno gehad namelijk Knipoog
Zal straks maar eens bellen (zie net dat ze pas in de middag moest rijden en wsl nu ongeveer haar punten krijgt Clown )

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:19

Je onderschrift kun je iig wel aanpassen *LOL*

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 18:21

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:40

Weet iemand ook nog de punten Verward
Dan werk ik mijn onderschrift meteen even bij Haha!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 19:00

Je kan er geloof ik 9 van maken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:07

De foto's zijn iets donker, ik kan Lorenzo niet zo goed zien Haha!.
Mark vd Poel, mijn favoriete springruiter Tong uitsteken.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:29

Lovely schreef:
De foto's zijn iets donker, ik kan Lorenzo niet zo goed zien Haha!.
Mark vd Poel, mijn favoriete springruiter Tong uitsteken.

Donker? Had ik niet verwacht, misschien tegen de zon in..dat ze daarom iets donker zijn.
Het beeldscherm van de laptop kan ik zo zetten dat ik goede belichting heb Haha!

Mark is voor mij: gewoon springruiter Haha!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:36

Vandaag heb ik gejureerd, de b-pony,s, de b-paarden, l1 pony's en l1 paarden in ring 1, heb je nog vragen over je punten dan kun je ze mij stellen.De punten weet ik niet precies maar wel ongeveer.Ik let echter alleen meer op de afstamming van het paard dan op de naam van de ruiter/amazone dus is het handig als je dat er even bij zegt.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:42

Ow wat leuk!
Weet je dan misschien nog de punten van de 2 bokkers: Tygahno en Danifur?

Er staan ook nog foto's van ze op HAW, zie een paar reacties hierboven Lachen

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:53

Ja,Thygano werd uiteindelijk eerste met 161[bij mij]en 168 eerste en Danifur vierde met 159[bij mij] en 161 punten.Ik zat over alle proeven een stuk strenger dan de andere jury.{dus ook bij andere combi's].

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:58

Toedeledoki schreef:
Ja,Thygano werd uiteindelijk eerste met 161[bij mij]en 168 eerste en Danifur vierde met 159[bij mij] en 161 punten.Ik zat over alle proeven een stuk strenger dan de andere jury.{dus ook bij andere combi's].

Okee dank je!
Hoorde net van Gomir dat ze kampioen is geworden inderdaad.

Misschien schelen de punten wel, maar Tygahno hadden jullie wel beide 1 zag ik.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:02

Nu zijn we natuurlijk ook wel benieuwd wat je ervan vond Tong uitsteken *LOL*
(je mag ook alleen de positieve dingen zeggen hoor Knipoog )

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:19

Volgens mij had ik haar gedeeld eerste, ik had in ieder geval nog iemand met 161 punten.Het is een fantastisch goed paard denk ik, ik vond hem nog wat dwingerig op de hand, anders had ze nog hogere punten gehad.Ik hoorde echter van Hans dat het paard ook al gesprongen had s'morgens, heb ik dat goed begrepen?Als dat zo is vind ik het wel heel knap dat ze zo weer een proef met hem rijdt, ik denk alleen dat het dan inderdaad niet zo fijn is voor je aanleuning.Maar goed, zeker een combi voor de toekomst, positief genoeg zo? Haha! Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:38

Kan me haast niet voorstellen dat tygie ook heeft gesprongen, maar je weet maar nooit met Hans Knipoog volgens mij mag karin er gewoon lekker mee dressuren hoor
Misschien heeft hij gesprongen op de wagen en het voorterrein, dat zou heel goed kunnen Knipoog

Is positief genoeg hoor Clown

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:45

Misschien had Hans toch alweer wat teveel op en niet meer zo in de gaten op welk paard Karin had gereden, het was immers al s'middags toen ik hem sprak. Haha! Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:54

*LOL*

Maar ik heb Karin helemaal nog niet zoveel zien springen hoor Haha!
hans heeft trouwens een fijne reputatie als ik het zo hoor Schijnheilig

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:31

Toedeledoki schreef:
Vandaag heb ik gejureerd, de b-pony,s, de b-paarden, l1 pony's en l1 paarden in ring 1, heb je nog vragen over je punten dan kun je ze mij stellen.De punten weet ik niet precies maar wel ongeveer.Ik let echter alleen meer op de afstamming van het paard dan op de naam van de ruiter/amazone dus is het handig als je dat er even bij zegt.

ja, waarom vond je san loperig?
ik snap hem niet helemaal

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:40

toedeledoki"]
Volgens mij had ik haar gedeeld eerste, ik had in ieder geval nog iemand met 161 punten.Het is een fantastisch goed paard denk ik, ik vond hem nog wat dwingerig op de hand, anders had ze nog hogere punten gehad.Ik hoorde echter van Hans dat het paard ook al gesprongen had s'morgens, heb ik dat goed begrepen?Als dat zo is vind ik het wel heel knap dat ze zo weer een proef met hem rijdt, ik denk alleen dat het dan inderdaad niet zo fijn is voor je aanleuning.Maar goed, zeker een combi voor de toekomst, positief genoeg zo
[/quote]

Wat grappig dat jij mij gejureerd had, niet verwacht dat mijn jury ook een bokker zou zijn Haha! wat is de wereld toch klein he Knipoog

Hij was inderdaad wat dwingerig op de hand, meer in de zin van Hoooo,hooo,hooo maar Knipoog hij was voor het eerst van zijn leven een hele dag mee op de vrachtwagen en ook op zo'n groot concours dus ik was eigenlijk dik tevreden hoor en helaas als hij wat gespannen is dan wordt hij ook wat kort in zijn hals maar ik reed meer voor zijn ervaring op zo'n groot concours dan dat ik had verwacht om voor de winnaar te rijden dus ik mag helemaal niet klagen.
Nee hoor, Tygie heeft nog nooit een parcours gesprongen en dat wil ik graag zo houden want stel dat hij het goed gaat doen dan ben ik hem waarschijnlijk kwijt aan Hans Haha!

[quote="toedeledoki schreef:
Misschien had Hans toch alweer wat teveel op en niet meer zo in de gaten op welk paard Karin had gereden, het was immers al s'middags toen ik hem sprak.

Hans weet heel goed op welk paard ik had gereden hoor, hij drinkt namelijk niet als hij nog moet springen en Tygahno vergeet hij niet zo gauw want wat karakter betreft hebben Tygie en hij een haat/liefde verhouding Haha!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:12

danifur schreef:
ja, waarom vond je san loperig?
ik snap hem niet helemaal

Ik vond hem loperig in de middendraf, dat houdt in dat hij versnelt en niet verruimt, hij moet leren meer van achteruit te vertrekken en dat is vaak een kwestie van beter aan het been komen en sterker worden. Knipoog

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:20

Tygahno schreef:
Hans weet heel goed op welk paard ik had gereden hoor, hij drinkt namelijk niet als hij nog moet springen en Tygahno vergeet hij niet zo gauw want wat karakter betreft hebben Tygie en hij een haat/liefde verhouding Haha!

Sorry, het was echt een grapje Bloos , Hans kwam nuchter over hoor, misschien was ik zelf wel een beetje wazig na vijf en een half uur achter elkaar jureren.Ik ben blij dat ik het goed gezien had, hij werd inderdaad door dat dwingerige wat kort in de hals, waardoor hij soms iets onregelmatig in de draf was en iets scheef in de overgangen terug.Dat is ook het moeilijke met een paard met zoveel beweging en temperament om ze mooi van je af te rijden, vooral als je terug moet.Met meer ervaring komt alles goed.Succes en wie weet zie ik je nog eens in de ring! Knipoog Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:45

Toedeledoki schreef:
Ik vond hem loperig in de middendraf, dat houdt in dat hij versnelt en niet verruimt, hij moet leren meer van achteruit te vertrekken en dat is vaak een kwestie van beter aan het been komen en sterker worden. Knipoog

oke t zal wel, ik vond het wel mee vallen voor mijn gevoel. Lachen