met groot paard op concour...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 19:10

Nou gisteren was het verloren ijzertje er weer onder gezet OK dan! en 's avonds meteen lekker weer de wei in om te oefenen. Knipoog

Ik moet zeggen dat het nu idd veel beter gaat. OK dan! Ik kom makkelijker de bochten door en het ziet er allemaal wat ontspannender uit.
Ik denk ook dat het voor beiden wennen is natuurlijk, zo'n bak loopt natuurlijk een stuk anders dan een wat "gladde" wei.
Ik ben ook blij dat ik de mogelijkheid heb om in de wei een ring uit te kunnen zetten....niet iedereen heeft die mogelijkheid Ben zelf erg creatief geweest met de bordjes maken en het ziet er nog vrij proffesioneel uit zo Haha! een doe het zelfer kan dus ook makkelijk zonder de Ruitershop Knipoog

Vandaag heb ik mijn beide proefjes weer geoefend en het ging allemaal vrij soepel...zelfs mijn voorlezer was tevreden over mij Schijnheilig en ziet dat er vooruitgang in zit Bloos
Het afwenden en de galop en de bochten gingen overal vrij wel goed.....hij liet zelfs zijn halsstrekken zien Bloos! dus vrij ontspannen ging het er aan toe OK dan!
Ik wil in ieder geval alle mensen bedanken voor hun tips en jullie allemaal ook verders succes wensen met de GROTE......en de kleine paardjes Knipoog

Primadonna