En mijn andere zusje reed mee bij de M2 pony's daar had ze 150/134 maar die 2e keer was wel streng gejureerd. De pony's mogen allemaal door naar de regio, dus zijn we daar ook aanwezig in Schoorl

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LesleyLady schreef:Als je uitslagen zoekt: www.concourshoofddorp.nl en dan kijk je bovenin het kopje 'uitslagen'.
Wel jammer dat ze vaak alleen de 1e 4 laten zien...
Nistria schreef:Ik vond het eerlijk gezegd een matig concours.
De ring was ongelijk en het losrijden moest tussen de bomen door of iets verder op een stukje wat eigenlijk voor de L bedoeld was.
Fitzroy schreef:Ik heb vandaag de benen uit mijn lijf gelopen, want het terrein is dan best groot. Vanmiddag was het pas echt een zooitje bij het losrijden voor ring 1 en 2.
Een paar mensen hadden besloten dat je dat stuk wel goed kon gebruiken als fietsenstalling en binnen een mum van tijd stond het helemaal vol met fietsen.
Lovely schreef:De organisatie was verder zoals vanouds: genoeg op aan te merken, bijvoorbeeld dat ze ons geen vipkaarten hebben gestuurd dit jaar.
liberty schreef:IddWel jammer wilde wel eens weten hoe er gereden werd.
Fitzroy schreef:.. en de uitslagen verkeerd op de uitslagenlijst hadden overgenomen wat hen 2 x een 1e prijs in de Z2 kostte voor dezelfde ring.
Altijd de protocollen controleren dus!
Horsedances schreef:Nistria,
Had jij ook het idee dat de afmetingen van de ring waarin de kür op muziek werd gereden niet helemaal klopte. Wendy en Inge hadden zoiets zaterdag al opgemerkt en toen Inge zondag de kür met O'Benji reed kwam ze ook niet helemaal uit. Later in de hoofdring paste alles weer precies.
Theo
Citaat:Theo, had Inge uiteindelijk ook de Dura Vermeer Trophy gewonnen?