dressuren met mexicaans neusriem??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:12

ik rijd Oet ook met mexicaan!!!heb er tot nu toe geen commentaar op gehad, maar zullen zelf ook wel zien dat het een heethoofd is...zo ding gebruik je toch omdat het nodig is!! en voro de verzorging krijg ik gewoon evenveel punten...

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 17:17

Oke! ja bedankt.. ze is een heel erge heethoofd...En nu kan ik haar er wat meer in de aanleuning krijgen en iets dieper krijgen wat ze liep steeds iets te hoog..En dat willen ze in de M1 ook niet zien.. Lachen

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 15:14

Ik had dus een wedstrijd.. en heb met de mexicaanse neusriem gereden was 1e proef 1e met 158 pt.. Maar ik heb 1 probleempje ze loopt verder super alleen ze is zo stijf als wat op links... Bijna niet kunnen in buigen .Op de volte doet ze haar lichaam wel naar binnen maar haar hoofd niet.. wie heeft nog bijzondere tips... want voltes rijden oefeningen en dat soort dingen ben ik wel mee bezig.. maar heeft iemand echt goede tips??? Scheve mond Lachen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:31

iris reed met marron ook met mexicaanse. ze mocht toen niet starten, terwijl ze de knhs had gebelt. dus zij zijden dat, gingen die mensen opzoeken enzo, mocht ze een uur later als nog starten. het mocht toen dus wel. was vorig jaar.

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 19:18

capopjekop schreef:
iris reed met marron ook met mexicaanse. ze mocht toen niet starten, terwijl ze de knhs had gebelt. dus zij zijden dat, gingen die mensen opzoeken enzo, mocht ze een uur later als nog starten. het mocht toen dus wel. was vorig jaar.

Goh Nou lekkere jury was dat zeg DIe moeten de regels het beste weten vind ik Scheve mond toch? Verward Knipoog Schijnheilig Tong uitsteken

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:36

was geloof ik niet een jury maar de ringmeester, maar dat weet ik dus niet meer.

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 12:30

Oh zo.. maar de ringmeester heeft er niks over te zeggen Haha!.haha.. NAja gelukkig mocht je wel starten Lachen:P