Eindelijk winstpunten...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

omarfazara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:29

hoi annemiek hier even een compliment voor jou en omar..en je weet ik heb omar tot de l2 klaar gemaakt dus hij heeft het in zich en ga gauw starten voor de eisen weer eens verhoogt worden...en neem je protocol niet altijd serieus want ook juryleden moeten de combinatie mooi/ruim/etc vinden terwijl jezelf weleens zegt ging lekker..en heb je niet veel punten ik trek er niet teveel aan maar geef om het plezeir..nu met de jonge fries gaat hij wel heel erg snel en lekker..6 wedstrijden b nu l1 nog maar 1 keer gestart en gelijk 3 windstpunten maar het kan ook anders uitpakken...maar als jij geconcentreerd kunt rijden ..en nergens aan denkt alleen aan je combinatie..is het een leuke ervaring hoor en je hoeft maar 1 winstpunt in de b te rijden om te gaan springen maar dan is omie op concours wel effe anders..meer kijkerig vanwege allerlei objekten..en nu heeft omie lekker vakantie...en jij kunt je voorbereiden want b stelt echt niets voor daar ben je zo doorheen,succes ermee omarfazara..anja..en jesse!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 16:38

Hey Anja

Leuk dat je een berichtje plaatst! Het probleem met Omar is vaak dat hij er een behoorlijk kop op heeft zitten en het gewoon soms verdomd. Met Danielle ging hij na halt houden en groeten (stond lekker scheef) opeens achterwaarts zowat de bak weer uit Verward Hij heeft van die periodes dat hij opeens niet normaal meer wil halthouden en andere keer opeens niet meer linker galop wil etc. erg vermoeiend soms Scheve mond je moet echt zo veel geduld met hem hebben en uiteindelijk lukt het dan ooit wel een keer.. maar hij houdt het zo verrekte lang vol.

Knuf voor Jesse

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:46

annemieke is deze keer tijdens de proef ook heel rustig gebleven Lachen
en je ziet... een veel beter resultaat!
het zag er erg netjes uit vond ik, behalve dan wat shirley zegt dat ie meer door de hoeken moet etc.
maar dat komt vanzelf, dat word vanzelf allemaal beter