geen prijs als je niet aanwezig bent?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 19:44

Als je bijvoorbeeld 1e bent geworden en je komt je prijs niet ophalen, vind ik het wel dom als ze um doorschuiven naar de 2e...op de beker staat meestal toch ook 1e prijs?? Dus zou dan wel dom zijn als ze die aan de 2e geven....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 20:45

Moreno schreef:
Als je bijvoorbeeld 1e bent geworden en je komt je prijs niet ophalen, vind ik het wel dom als ze um doorschuiven naar de 2e...op de beker staat meestal toch ook 1e prijs?? Dus zou dan wel dom zijn als ze die aan de 2e geven....

wij hadden een gezondheidsbokaal voor de beste over 2 parcoursen, degene die de beste was al naar huis en zo kreeg de nummer 2 hem! ik vin dat echt vaag hoor!!! net of die nmr 1 de hele dag daarop gaat wachten

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 23:06

Unity schreef:
Er staat in de regelementen dat niet opgehaalde prijzen vervallen aan de organizerende vereniging.

dat dacht ik ook. wel raar hoor Verward

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 09:05

Vorige week kon ik niet bij de prijsuitreiking zijn en ik had ook niet verwacht dat ik prijs zou hebben. Toen werd ik uiteindelijk toch nog 1e en 4e en mijn instructrice heeft gewoon mijn bekers meegenomen. (lekker handig want ze zit in het secetariaat Schijnheilig )
Maar bij de pony's zijn er alleen maar bekers dus zo belangrijk is het niet echt om die prijs op te halen Lachen