SGW wedstrijden, apart lidmaatschap?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:18

Manda schreef:
En in Biddinghuizen? Daar kan je volgens mij wel mennen? Ach, ik ga eerst wel eens een flinke wandeling maken op die terreien Lachen

daar ben ik nog nooit geweest!
Wij gaan in Juni naar Putten!! Haha!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 18:19

Chantal"]
[quote="Manda schreef:
En in Biddinghuizen? Daar kan je volgens mij wel mennen? Ach, ik ga eerst wel eens een flinke wandeling maken op die terreien Lachen

[/quote]

Ik ben natuurlijk niet lid van een vereniging die dat doet.... Scheve mond Lijkt me zo leuk!

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 08:37

Manda"]
[quote="Chantal"][quote="Manda schreef:

[/quote]

Ik ben natuurlijk niet lid van een vereniging die dat doet.... Scheve mond Lijkt me zo leuk!
[/quote]

ja idd is heel leuk Haha!

het is maar 3x per jaar hoor, maar echt super gaaf OK dan!

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:14

Je kan ook crosstraining nemen in putten bij gert naber! Heel mooi crossterrein daar, maar wel prijzig,35 euro per half uur geloof ik:(

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 00:34

Bij Alice betaal je geloof ik 50 euro per uur. Ik spreek meestal met iemand af, dan delen we de kosten *LOL*
Het is een hoop geld, maar het is het geld absoluut waard!

verwijderd09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 15:36

ik wil in het najaar ook graag gaan crossen, maar trainen jullie daar ook nog apart voor (conditie, schrik) of maken jullie gewoon een paar buitenritten meer.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 16:21

Als je begint, hoef je niet echt veel meer te trainen. Je kunt misschien wat "enge" dingen doen, slootjes springen, door droge slootjes lopen, of dingen doen die er voor zorgen dat jouw pony/paard jou meer gaat vertrouwen. En misschien een keer trainen, en dan kan diegene jouw zeggen, waar je bij jouw pony op moet letten bijv., en wat je nog kan oefenen.

Maar ik cross nu M, ik doe 1 keer per week conditie training. Dat is dan galoptraning. 5 min galop, 3 minute stappen (lange teugel), daarna 5 minuten galop, dan 3 minuten stap, dan weer 5 minuten galop, en daarna uitstappen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:18

ik ben voor mijn eerste cross een keer gaan lessen bij Rob Janssen en heb de sgw week in Ermelo gedaan. Het is wel aan te raden om wat te oefenen op echte crossdingen als een afsprong en de waterbak, dat is toch wat vreemd. Conditietraining is niet echt noodzakelijk, een paard dat normaal gereden wordt (Pablo heeft in de week 4 a 5 dagen een uur dressuurtraining en 1* een uur springles) is fit genoeg voor een B/ L cross. Verder rijd ik nu mee in de regiotrainingen, 6 lessen op diverse terreinen en in het najaar ga ik iig een keer bij Alice rijden (hè gomir Knipoog ) en ook nog een paar lessen bij Rob.
Het is ook aan te raden om eerst eens een oefencross te rijden, voor jezelf en je paard een mooie manier om te wennen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:00

Owja, de volgende training wordt ws. Renswoude, 1 week voor Ede.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:06

11 juni dan? En waar is Renswoude?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:11

11 juni wordt toch in Ede?? Helaas ben ik er dan niet Boos!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:22

Het is nog niet 100% zeker. Maar het is wel bij een bekende sgw ruiter op het terrein. Ik meen dat het bij Boonzaayer op het terrein is.