haike"]
[quote="danifur schreef:er zijn mensen die alleen mnaar doorstampen en steeds meteen overgaan als ze genoeg punten hebben, maar die gaan ineens in de L2 op hun bek
Dit geld niet voor iedereen hoor! Toen ik 10 maanden geleden met Oki begon kende ze nog helemaal niks, moest nog ingereden worden. Omdat ik dacht er wel klaar voor te zijn ben ik meteen L1 gestart (had zelf m1 gereden). Dit ging in het begin niet geweldig maar na de eerste ervaringen stroomden de wp binnen en met 10 zijn we meteen naar de L2 over gegaan. En nee, ik ging niet op mijn bek. Mijn tweede wedstrijd (2 proeven) was ik 2x 1ste met beide 168 punten, ook daarna reed ik in de wp en prijzen (afgelopen weekend 1st, 2x 2de en 3de). Nu hoef ik nog maar 1 wp en ik ga weer naar de M1, dus weer met 10. En als je sommige ruiters ziet rijden in de M1, dat moet ik ook kunnen. Rijd met oki nu ook al veel beter als met haike er daar reed ik toch M+8 mee.
De moeilijkse overgang die ik gehad heb is die van de L (in dat jaar werd net de L1 ingevoerd) naar de L2, het begin ging goed maar toen kwamen we in een dip. Maar denk dat dat voor iedereen anders is.
[/quote]
dat zeg ik ook niet!
ik vind jou verhaal anders dan wat ik bedoel.
en wat je zelf al zegt, het is voor iedereen anders. daaorm zeg ik ook sommige mensen en dat betekend niet iedereen. en jou ken ik ook helemaal niet, dus daar zal ik niet snel een oordeel over geven, ik heb het ook over mensen in mijn omgeving