Oefenparcours in Drenthe?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sandra1977

Re: Oefenparcours in Drenthe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 17:21

die sloot is gewoon een blauw zeiltje wat een sloot moet voorstellen. Ze hebben er geen echt water onder liggen...
Maar voor de meeste paarden die dit niet gewent zijn is het al eng zat alleen een zeiltje......
Misschien zie ik jullie nog wel, ben er ook op de manege vanavond.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 18:41

He
Ik ben gisterenavond geweest.
Het is daar geweldig oefenen, op één minpunt na.
De menner's. Mijn pony word daar heeelemaal raar van.
Maar goed.
Het zijn goede hindernissen. Er is een groen muurtje, waar vloerbedeking op zat, wat oxers met planken enzo, en een driesprong, maar wij hebben er gewoon een dubbel van gemaakt, en dat slootje stelt idd niks voor. Gewoon een zeiltje. iig Ben ik super tevreden over gisteravond.

sandra1977
Heb je mij nog gezien? Tegen 19.00 op een bruine pony.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 18:55

Wat leuk zeg !:D Ik ga nu ook echt !! Kan ze gelijk ook wennen aan de menners...Knipoog Doen we gelijk alles in 1 keer hhahaha...Knipoog

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 19:00

Ja ik weet niet of die er altijd zijn hoor. iig bij mij nu wel.

En ze komen alleen even langs. Ze komen van achteren, en gaan het fietspad op, en dan zijn ze alweer weg. Alleen mijn pony vind ze gewoon reuze eng.

En kwa hindernissen, mijn pony word er niet warm of koud van. Ik weet niet hoe dat bij de joune zit? Anders kunnen er nog wel wat enge hindernissen tussen zitten
Maar zowieso een echte aanrader, echt lekker ruim, en goede oefenhindernissen. Ga er zeker nog een keer heen! Lachen

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 23:21

Love_sander, heb je niet gezien, was er pas later door omstandigheden...

Wel vreemd trouwens dat er menners waren aangezien die normaal gesproken altijd clubles hebben op de dinsdag... misschien dat het iemand was die prive op pad ging maar normaal gesproken zijn er alleen op dinsdagavond menners aanwezig...

En het is idd een mooi parcours....de mensen van Stal Zoer en nog wat andere grotere stallen uit de omgeving komen hier ook regelmatig met een vrachtwagen vol jonge paarden heen om even oefenparcours te doen....'s winters is het altijd wel drukker omdat dan iedereen op woensdagavond of donderdag ochtend komt, nu komt men vaak wanneer het uitkomt omdat het parcours er altijd staat tijdens de zomer...

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 15:27

@ Love_Sander, mijn pony weigert nogal vaak. Ik heb een keer meegedaan aan een concours waar je geen startkaart voor nodig had, en ze weigerde voor de eerste hindernis al 2x, en voor de 2e ook nog 1 x... Maar ik zelf vind springen gewoon heel erg leuk, en mijn pony ook wel, als ze het niet te vaak doet. Twee jaar geleden ging ik naar een oefenparcours in Schoonloo, daar had ik toen les. Ze weigerde echt alles... Maar toen ging ik het jaar daarop, en toen had ik heel erg lang niet gesprongen. En ze sprong toen alles in 1 keer... Zelfs de muur.... Ik was toen zo blij !
Maar ik ga daar dan ook wel een keer heen !! Anders kunnen we een keer afspreken daar ?

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 15:41

@Sandra,
Er waren er wel 15 (?) Ongeveer..

@Rupsje:
Ik kom er niet regelmatig hoor, gewoon wanneer het een keer nodig is, normaal gesproken ga ik op echt pacours. Maar misschien kan het wel is Knipoog

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 19:11

Afbeelding
Ghehe,
Ik verveelde me, dus toen ging ik dit doen. Zo zag het er dus uit. Op de groene hindernis had ik een balk. Maybe wat onduidelijk maar goed.. Knipoog

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 10:17

Zohe !! Leuk gedaan hoor !! Die bocht van 4 naar 5 lijkt me erg moeilijk.. of valt dat wel mee ? Ach.. ik zie wel hoor..Knipoog

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 10:42

Nee,
Die bocht is niet moeilijk. Het is daar veel ruimer dan op het papier.. Knipoog

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:07

ik denk dat ik er ook eens heen ga Lachen

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:11

Het parcours wat love_sander heeft uitgetekend veranderd van tijd tot tijd wel hoor....momenteel staat dit parcours nog wel.
Maar om het gras te sparen en niet al te diepe kuilen te krijgen zetten ze het na verloop van tijd anders neer....

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 08:00

Eerlijk gezegd vond ik dit wel een fijn pacours Lachen
De grond zag er bij mij nog aardig uit,
Meld je het wanneer het veranderd word? Dan ga ik weer heen Knipoog

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:19

Als het mij opvalt dat het veranderd is wil ik dit wel even doorgeven hoor... en idd ligt de grond er nu nog redelijk netjes bij, de eigenaar is hier ook altijd druk mee in de weer om het zo goed mogelijk te houden, vandaar dat het af en toe verplaatst wordt..