Abcoude

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 10:47

ik heb net nog even de lijsten bekeken...
das wel wat anders dan een wedstrijdje in de kop van NH
er staan er nu 46 in het M(kom ik aan met mijn E pony)
en 49 in het L

maar heb er wel heel veel zin in!!!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:07

Bij Abcoude de pony's staat Rabobank en dan M1 en dan een heel verhaal, is het vanaf M1 of alleen M1???

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:55

Ik denk dat ik wel even kom supporten

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:14

Wat voor terrein is Abcoude eigenlijk, weet iemand dat?

Primadonna

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:45

hoe bedoel je dat?

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:54

LadyLuna schreef:
Bij Abcoude de pony's staat Rabobank en dan M1 en dan een heel verhaal, is het vanaf M1 of alleen M1???

Het is alleen de M1 pony's zover ik weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:07

ja iemand van mijn stal start in het L1 met dr Fries!

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 12:37

chamayalover schreef:
hoe bedoel je dat?

Nou, of het in het buiten gebied zit...misschien of er spoorwegen langs lopen of iets dergelijks. Hoe de ringen zijn? Groot / klein terrein. Of de trailers dicht bij de ringen staan etc... beetje all info eigenlijk over wedstrijd Abcoude!
Dan weet ik zo'n beetje wat ik kan verwachten

Primadonna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:03

PrimaDonna"]
[quote="chamayalover schreef:
hoe bedoel je dat?

Nou, of het in het buiten gebied zit...misschien of er spoorwegen langs lopen of iets dergelijks.
[/quote]
De snelweg ligt binnen gehoorsafstand.
Citaat:
Hoe de ringen zijn?

Gewoon 20-40 en 20-60 Haha!. Bidden dat het droog blijft, dan gaat het wel goed daar.
Citaat:
Groot / klein terrein.
Niet zo heel idioot groot, valt wel mee.
Citaat:
Of de trailers dicht bij de ringen staan
Nee, het is een heel eind van het veld naar de trailer toe.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 21:17

En als toevoeging: je moet zelfs een drukke weg oversteken van de trailers naar het wedstrijdterrein maar dat is op zich prima geregeld door de organisatie. Ze hebben 'klaarovers' die het verkeer tegenhouden.

Ik hoop voor iedereen dat het niet gaat regenen de komende dagen want anders wordt het terrein wel redelijk dramatisch.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 21:18

Fitzroy schreef:
En als toevoeging: je moet zelfs een drukke weg oversteken van de trailers naar het wedstrijdterrein maar dat is op zich prima geregeld door de organisatie. Ze hebben 'klaarovers' die het verkeer tegenhouden.

Ik hoop voor iedereen dat het niet gaat regenen de komende dagen want anders wordt het terrein wel redelijk dramatisch.

ojee!!! klinkt niet al te positief over de grond!! oetje staat op kalkoenen,maar tobias moet het toch echt zonder ijzers doen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:53

Er is regen voorspeld op donderdag en vrijdag, dus neem maar diverse soorten kalkoenen mee Haha!.

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 06:43

nou als het regend, is het terrein zo slecht.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 09:32

Lovely schreef:
Er is regen voorspeld op donderdag en vrijdag, dus neem maar diverse soorten kalkoenen mee Haha!.

volgens mij heeft de eigenaar maar 1 soort Bloos nouja we zien wel!! lekker voor Tobias, om 8.30 begint het M al....dan is het gras nog nat Scheve mond

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:33

Maar nog niet vertrapt hopelijk Knipoog

Ik zat 2 jaar geleden helemaal vastgezogen bij het achterwaarts gaan *LOL*

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:23

Lovely"]
[quote="PrimaDonna"][quote="chamayalover schreef:
hoe bedoel je dat?

Nou, of het in het buiten gebied zit...misschien of er spoorwegen langs lopen of iets dergelijks.
[/quote]
De snelweg ligt binnen gehoorsafstand.
Citaat:
Hoe de ringen zijn?

Gewoon 20-40 en 20-60 Haha!. Bidden dat het droog blijft, dan gaat het wel goed daar.
Citaat:
Groot / klein terrein.
Niet zo heel idioot groot, valt wel mee.
Citaat:
Of de trailers dicht bij de ringen staan
Nee, het is een heel eind van het veld naar de trailer toe.
[/quote]

Kijk dit is erg handige informatie voor mij OK dan! ik denk dat ik vrijdagavond al effe langs het terrein ga rijden om het een beetje te verkennen....denk ook een beetje om de zenuwen te sussen ofzo Scheve mond

Maar idd maar hopen dat het niet te modderig wordt, Tamor heeft gelukkig ook nieuwe schoenen gekregen dus in ieder geval al wat meer hou vast voor hem met de stiften er in Knipoog
En verders maar hopen dat het weer zaterdag goed is, in ieder geval droog blijft voor iedereen!

groetjes Primadonna

Gringo_HS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:36

PrimaDonna schreef:
Kijk dit is erg handige informatie voor mij OK dan! ik denk dat ik vrijdagavond al effe langs het terrein ga rijden om het een beetje te verkennen....denk ook een beetje om de zenuwen te sussen ofzo Scheve mond

Maar idd maar hopen dat het niet te modderig wordt, Tamor heeft gelukkig ook nieuwe schoenen gekregen dus in ieder geval al wat meer hou vast voor hem met de stiften er in Knipoog
En verders maar hopen dat het weer zaterdag goed is, in ieder geval droog blijft voor iedereen!

groetjes Primadonna

Niet te gestrest worden Verward ! Ik sta bij je en het komt allemaal goed Haha! !!!!

Groetjes en tot Zaterdag Judith OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 02:29

reddytobias"]
[quote="Lovely schreef:

volgens mij heeft de eigenaar maar 1 soort Bloos nouja we zien wel!! lekker voor Tobias, om 8.30 begint het M al....dan is het gras nog nat Scheve mond
[/quote]
Het is vandaag tijdens het ponyconcours droog gebleven, er is dus nog hoop voor de bodem Lachen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 08:18

Ik ben er morgen toch Knipoog
Heb maar eens een keer een dagje vrij genomen Clown

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 10:27

gomir schreef:
Ik ben er morgen toch Knipoog
Heb maar eens een keer een dagje vrij genomen Clown

goed zo meid! heb je toch eens iets verstandigs besloten Tong uitsteken *LOL* zie je morgen wel!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 10:46

heeft er iemand ook een routebeschrijving naar Abcoude?(terrein) of een adres...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:49

Waarvandaan??

Het is heel simpel. Vanaf de A2 (ri. Utrecht) neem je de afslag Abcoude en als je dan de snelweg weer overgestoken bent, zie je links het wedstrijdterrein al liggen en rechts de parkeerplaats voor de trailers.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 11:07

Lovely schreef:
Waarvandaan??

Het is heel simpel. Vanaf de A2 (ri. Utrecht) neem je de afslag Abcoude en als je dan de snelweg weer overgestoken bent, zie je links het wedstrijdterrein al liggen en rechts de parkeerplaats voor de trailers.

vanaf NH, dus ga je dan over Amsterdam denk....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:13

Dan ga je eerst de A7 af, dan de A10, uhm, over Noord en Oost denk ik, via de Zeeburgertunnel en dan de afslag naar de A2 [Utrecht]. De routeplanner van de ANWB zegt trouwens de A10 over West te nemen, dat kan ook en maakt qua afstand heel weinig uit (de ringweg is rond he), je komt vanzelf bij de aansluiting met de A2 naar Utrecht.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 23:04

En hoe is iedereen gegaan? Ik had spontaan orkaankracht tien tijdens me kur Haha! hoedje weg boxen die om lagen, allemaal mensen aan de boxen hangen om ze overeind te houden Haha! beetje puntenverschil maar was wel tevreden, en ook over de klassieke proef mag ik niet klagen maar was nog een beetje slordig moet beter afgewerkt worden. maar het blijft een mooi concours met mooie banen (voor het Z2 dan de rest heb ik niet gezien Knipoog )