Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Was met de tweede proef 4de, maar er waren 3 prijzen..haha, jammer dan. Pinacolada schreef:Eerste proef ging niet zo....wel netjes, maar hij liep niet zo vond ik..had ik 158. Tweede proef ging stuk beter had ik 159, maar die baan was ook strenger gejureerd dan de eerste volgens mij. Maar ik ben tevreden, weer 2 wp erbij. Was met de tweede proef 4de, maar er waren 3 prijzen..haha, jammer dan.
Echt jammer van dat prijzengedoe en ik weet precies hoe je je voelt
ga om half 1 weg en moet om 14.08 1ste proef starten
Waren zoveel zwart bruine paarden 

. Baan 8 was beter, al stond dat mens in de baan naast mij wel heel hard haar proefje voor te lezen, verstond mn eigen voorlezer niet eens man. Volgende keer maar een megafoon mee
.
.

Grr.. kan ze allemaal wel afschieten want hebben mn beide proeven totaal zitten verpesten (om het maar even netjes te zeggen)!! Hij liep zo super maar jah toen kwamen er vliegjes... De hele tijd schudden en weglopen en er niet bij.. De middendraf de hele tijd onregelmatig en galop. Zelfs met overgangen deed ie galop.. Nou zo fanatiek ken ik em niet!!!!
:D), en 2e proef dat nog slechter ging 150 pnt en was ik 3e maar geen prijs.
Dat heeft mn dag nog gemaakt maar die rotvliegjes.. Het waren er ook gewoon miljoenen.. Ook onder het proefje nog een in mn oog (word je niet echt blij van) en zo'n pony die echt niet op zit te letten.. Echt heel jammer omdat ie zo super liep!!! Mah jah.. Je kan niet alles
Larsje weer blij (Eten=alles)