25 april Beekbergen RC Riant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:01

Ik zou wel willen, maar bij Riant is meestal op zondag en mijn staleigenaar is Christelijk dus dan mag ik niet rijden, helaas.

Met mijn ouwe pony (toen ik nog op mijn ouwe stal stond) reed ik er best vaak. Wel leuke wedstrijd, alleen was er steevast een jury die in een donkerblauwe Riant auto zat en heel chique keek, die niet hoger puntte dan 155 voor de nr. 1 Scheve mond

Als je in de zomer in die bak in het bos moet zijn er trouwens wel ontiegelijk veel dazen ed. verder is het wel een mooi terrein imo.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:22

Hehe die auto staat altijd in de buurt van ons hondenclubje Haha!
Maar ik heb 2x een man dus die vrouw zal ik wel niet hebben Haha!

Wel zuunig iig 155 punten, was ze bang dat iemand zou promoveren Haha!
Zit de bak dan in een bos :S ?

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:31

Ctal schreef:
Hehe die auto staat altijd in de buurt van ons hondenclubje Haha!
Maar ik heb 2x een man dus die vrouw zal ik wel niet hebben Haha!

Wel zuunig iig 155 punten, was ze bang dat iemand zou promoveren Haha!
Zit de bak dan in een bos :S ?

je hebt 2 "zandbakken" 1 in het bos (ca 2 minuutjes stappen vanaf de andere ringen, die bak ligt nl achter de binnenbak) en 1 naast de weilanden tussen wat boompjes in (die is supermooi, fijn om in te rijden, al had ik een keer dat er een auto compleet mer trailer bijna die bak inreed omdat die verdwaald was Haha! )

verder heb je nog allemaal ringen in de weilanden, die zijn volgens mij ook wel aardig.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:45

Ik moet op zand starten dus zal ik die 2 wel moeten...hmm najah ben benieuwd haha Haha! T klinkt wel leuk..zitten er gewoon lage witte hekjes omheen of wat?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 18:00

Ik heb wel een vrouw als jury volgens mij,laten we het hopen dat het niet die beruchte is Haha! De startlijst is trouwens weg van de site, of kan ik gewoon niet kijken? Verward

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:09

chantal van beek is onze jury, idd hopen dat het niet onze jury is die zo berucht is haha.. dan moet je super goed rijden wil je die winstpunt verdienen...

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:20

Ctal schreef:
Ik moet op zand starten dus zal ik die 2 wel moeten...hmm najah ben benieuwd haha Haha! T klinkt wel leuk..zitten er gewoon lage witte hekjes omheen of wat?

ja ik heb dr nog wel foto's van! zal ze ff opzoeken Lachen

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:21

En mevr.Meyerink hebben jullie ook misschien is die t wel..ik heb ze zo ver ik weet beide nog nooit gehad :S

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:27

Ctal schreef:
En mevr.Meyerink hebben jullie ook misschien is die t wel..ik heb ze zo ver ik weet beide nog nooit gehad :S

bij mevrouw meijerink heb ik heel vaak gereden.
Als je geluk hebt heb je zo 160 punten te pakken, als je pech hebt zit je bij haar in de 140.
Mijn eerste proef had ik bij haar 143 punten, de laatste keer dat ik bij haar reed 168, ze let heel erg op ontspanning volgens mij. (ze houdt iig niet van gespannen paardjes)
Ze kan soms alleen wat mieren over kleine dingetjes en rake opmerkingen maken á la Idols (je pony kan rijden maar jij niet is geen onbekende zin van haar hihi), daar is ze bij ons in de kring heel berucht om Haha!
(ze weet iig goed hoe ze kleine pony ruitertjes aan het huilen kan maken Knipoog )

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:27

:S Dr zijn nu zelfs 3 deelnemers in de M1 Haha! en je kan de startlijsten gewoon zien ast goed is..

En bvd Biepp Haha!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:42

biepp"]
[quote="Ctal schreef:

Als je geluk hebt heb je zo 160 punten te pakken, als je pech hebt zit je bij haar in de 140.
Mijn eerste proef had ik bij haar 143 punten, de laatste keer dat ik bij haar reed 168, ze let heel erg op ontspanning volgens mij. (ze houdt iig niet van gespannen paardjes)
Ze kan soms alleen wat mieren over kleine dingetjes en rake opmerkingen maken á la Idols (je pony kan rijden maar jij niet is geen onbekende zin van haar hihi), daar is ze bij ons in de kring heel berucht om Haha!
(ze weet iig goed hoe ze kleine pony ruitertjes aan het huilen kan maken Knipoog )
[/quote]

leuk om te horen.. en die andere die kende jij niet?

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:09

nee, maar Meijerink is er gewoon een die zo "berucht" is dat ze je bij blijft Knipoog haha

maar ze kan ook wel aardig zijn hoor, gewoon netjes rijden!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:11

okej! we gaan dervoor he liza.. allebei gedeelde eerste plaats 2X met 182 & 183 Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 21:16

Ja tuurlijk Schijnheilig Zoals ie nu loopt kan dat nooit lukken Maar wij hebben die meijerink helemaal niet, dus wat zitten jullie nou te zeuren Haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:10

Die heb je wel super kneus Haha!

Je rijdt in 2 ringen dus heb je ook 2 jury's...
Ik heb dhr. fredriks en dhr. anema...wie dat ook zijn Haha!

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:18

Ctal schreef:
Die heb je wel super kneus Haha!

Je rijdt in 2 ringen dus heb je ook 2 jury's...
Ik heb dhr. fredriks en dhr. anema...wie dat ook zijn Haha!

Anema (als het Oebele is) is van onze club WWNA.
Ik weet niet hoe hij jureert, maar hij gaf mij een keer wat tips toen ik op onze clubwedstrijd aan het losrijden was, en dat was vooral: voorwaarts rijden.
wie weet heb je er wat aan Knipoog

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 15:13

Haha dankje..njah ik zie wel hoe tgaat..de hele impuls krijg ik beter voor elkaar omdat de proeven wat sneller zijn..maar mn ventje oogt al snel wat sloom en braaf Haha!

en ik voel me zelf niet 100% dus das ok een nadeel...maar we zien het wel Haha!

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 17:55

sophie_kurk"]
[quote="biepp"][quote="Ctal schreef:

[/quote]

leuk om te horen.. en die andere die kende jij niet?
[/quote]

hahah dat is precies goed wat je over mevr. meijerink zegt !!!
Ze let heel erg op je houding, en op een ontspannen pony die
plezier heeft in het rijden!
Ja ze heeft idd vaak uitspraken, en ze stuurt ook nog wel is mensen de ring uit, omdat ze dan naar haar mening te lang wachten met starten Knipoog

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:12

mm ik word dan wel zenuwachtig voor die meyerink.. het is weer de eerste buitenwedstrijd.. straks vind rikky het eng ofzow.. mm naja ik zie het wel!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 18:16

ow oliebol, ik wacht ook altijd lang met starten Bloos! En mijn houding is ook echt slecht! Dat wordt niks bij haar

Stefanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 20:12

hahah, maak je maar niet zo druk Lachen
het is gewoon een 'apart' mens, maar ze heeft ook
goeie dagen hoor Knipoog En ze is niet altijd zo erg, het
is maar wat voor dag ze heeft Knipoog

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 00:38

liza, nu moeten we alleen nog tegen elkaar.. de derde deelnemer in de L2 is ook al uitegvallen :S mm dat vind ik wel jammer, of misschien doet die a pony ook nog mee. Ik weet het niet erg weinig deelnemers iig!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 08:59

Een a-pony rijdt een andere proef Knipoog
En ik heb er juist een tegenstander bijgekregen, rijdt liever in mn eentje dan benik iig eerste Tong uitsteken

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 09:53

Nou jij één keer 1e, ik één keer 1e dan maar? Haha! Echt raar dat erzo weinig pony's zijn hoor!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 14:22

Tis volgens mij ook een oude NBVR vereniging :S
De nieuwe heuvel ook end aar zijn meestal ook meer paardenruiters.