L1 dressuur met Flame >> 1e geworden :D +foto's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 19:32

Hey NADIA heeft de foto's gemaakt..
Ik niet Haha!
Hoe kan ik voorlezen en foto's maken tegelijk?
Hahaha Tong uitsteken
Najah.. Nog gefeliciteerd!!
Superleuke foto die eerste
Dat je een 8 op wijken hebt OK dan! OK dan! OK dan!
Haha Tong uitsteken
Noujah ik ga weer stoppen..
Doeiii Kusje

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:30

Toch wel jammer dat iedereen blijft vragen of je niet te groot bent voor je pony Scheve mond ach, ik ken het Knipoog Als je maar plezier hebt toch, je bent al snel te groot voor een shet. Mijn nichtje van 12 kan ook niet meer op Zorro.....

Super punten !! OK dan! Ik hoop dat Zorro en ik het jullie na doen over 2 maandjes in de L1, alleen dan tegen de "echte" paarden en voor het echie Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 21:50

gefeliciteerd met je prijs en je punten.
Ik vind het er erg netjes uit zien zeker met een shet en zo'n kort halsje.
Je benen steken er geen meters onderuit dus ik vind het niet eens zo heel erg lelijk.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:19

Ik vind het idd ook best wel meevallen hoor!

Bekende manege trouwens, mijn paard heeft daar 2 keer een winter gestaan Lachen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 09:44

haha ja suus... die 8 op wijken ben ik echt zo blij mee Haha!
nooit verwacht dat ik er ooit een 8 op zou krijgen Haha!

ha ja je moet ernet beetje lengte voor hebben he!! ik hoop met je mee voor zulke punten ukkiepuk!!!

dankje nimber!! Haha!

ow Haha! welke winters dan Lachen ? Haha! kom je er nog wel eens?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 09:48

Ik kan niet zeggen dat ik t een mooie combinatie vind!
Ik snap niet dat je dat zelf niet inziet!
Wel gefeliciteerd met je 1e prijs...
Alhoewel ik niet begrijp dat ze je zo'n hoge punten geven Verward

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 10:04

Cloverdale schreef:
ow Haha! welke winters dan Lachen ? Haha! kom je er nog wel eens?

Euhm, van februari tot en met juni 2001 en van oktober 2001 tot en met juni 2002. Kom er nooit meer eigenlijk, maar als ik in de buurt ben zou ik nog steeds Diana haar paarden komen bekijken, is er alleen nog niet van gekomen.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:20

die eerste foto is erg mooi, die beentjes Haha!

op zich vind ik je ook te lang voor je pony, het is niet mooi voor het plaatje als geheel.. maar zolang jij niet te zwaar bent kan het nog goed!
ik vind het knap dat je met je shet tussen DE ponys rijd hoor..

veel suc6 nog met je verdere wedstrijden

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 11:36

stalleke schreef:
Ik kan niet zeggen dat ik t een mooie combinatie vind!
Ik snap niet dat je dat zelf niet inziet!
Wel gefeliciteerd met je 1e prijs...
Alhoewel ik niet begrijp dat ze je zo'n hoge punten geven Verward

Ik denk dat Cloverdale zelf best inziet dat ze voor het oog te lang is voor haar pony hoor Knipoog Maar de pony draagt haar gemakkelijk, en ze hindert hem niet. Ze heeft gewoon plezier met die pony, wat is daar op tegen? Omdat iemand anders het niet mooi vind zou ze het maar niet moeten doen?

Die laatste opmerking vind ik kant noch wal raken, als de oefeningen goed uitgevoerd worden krijgt ze daar toch ook de punten voor? Stel je voor dat iedere jury denkt 'goh, niet zo mooi, dus lage punten'......

siesti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:03

Hey wow Stephanie!!
Gefeliciteerd met je prijs zeg OK dan! Leuke foto's ook Lachen
Lekker hoge punten heb je ook gehaald, ik had het graag willen zien maar was het vergeten dat de wedstrijd zondag was Bloos
Ik kon zelf niet meer meedoen want ik was te laat met inschrijven maar volgende keer doe ik mee (tegen jou moet ik dan Haha! )

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 19:24

uh stalleke... ik heb op je banketstaaf opmerking een banketstaaf pbtje gestuurd dus geen reactie op jou Knipoog

janneke dankje Haha!... tsja ik rijd onderling en ik ben de enigste daar die een shet rijd en ze zijn niet van plan een kleine pony categhorie voor me te maken Haha! bovendien beheerst Flame de oefeningen wel Haha!

Supertje bedankt dat je voor me op komt Haha! kan het zelf niet beter verwoorden Haha!

jammer Emma Haha! volgende springwedstrijd een kans!! Haha! hoewel je dan niet tegen mij moet Tong uitsteken (16 mei) sorry even offtopic Haha!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:27

Jeetje wat een gezeur hee over haar lengt!! wa tmaakt dat nou uit zij en flame hebben plezier en ze kan niet meelopen dus wat ishet probleem..

ik vind het hartstikke mooie punten

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:46

Als jullie nou allemaal even jullie mondje dicht houden Haha!
Dat gezeik heeft ze vast wel eens eeder gehoord en we herhalen het maar nog een keer
het gaat NIET om de lengte maar om het GEWICHT.
En ik vind deze combi best mee vallen.. Lachen
Het ziet er super uit meid Lachen
Je mag echt trots zijn

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 19:49

hej

wat lopen die mensen altijd stom te toen hier Boos!
Ik vind je helemaal niet te groot ervoor en ik vind het knap dat je L1 rijd. Je kan zo zien op die ene foto dat je eigenlijk amper onder de buik uitkomt. en als iemand op een new-forest (bijv.) gaat zitten steken ze ook iets eronder uit. dus wat is het probleem. jij heb lol met je shet en ik zal zeker doorgaan en niet gaan nadenken over die domme reacties OK dan!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 19:57

whehe bedankt wissie marieke en jockeygirl Haha!
erzijn genoeg die er anders over denken gelukkig Haha!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:14

Gefeliciteerd! Het ziet er echt super uit! (maar daar hebben wij het ook al eerder via pb over gehad Tong uitsteken )
Ik snap ook niet waar die mensen zich allemaal druk over maken, hun hoeven er niet op te zitten!

Die opmerking van stalleke slaat ook nergens op, want ze heeft niet een de proef gezien, maar 2 momentopnames Verward
punt 1 het is een onderlinge wedstrijd! En punt 2 als zij alle oefeningen volgens de regels rijdt en het ziet er netjes uit, dan zou het een beetje vreemd zijn om lage punten te geven Verward
Ik denk dat als je officieel zou starten het ook nog mee zou vallen, vorig jaar heb ik een meisje gezien die startte tussen de paarden in de Z op een C pony en haar benen kwamen er helemaal onderuit, maar ze was toch 2e geworden...

Verder vind ik dat iedereen haar gewoon in haar waarde moet laten, wat kan het jullie nou schelen dat zij zich volgens jullie voor "l*l" zet, dat is helemaal aan haar...

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:25

Oke, daar gaan we weer.. Scheve mond
Kom op mensen!! Doe eens een keer niet zo banketstaaf! (dan heb ik het vooral over stalleke) Steph is misschien wel een beetje te groot voor Flame, maar Flame kan dr makkelijk houden! Steph hindert haar ook niet, anders had ze echt niet al die oefeningen zo gelopen en met dr gesprongen! En het komt nu op mij over, dat Steph Flame maar moet verkopen omdat het voor het oog niets lijkt Scheve mond Net of is het oog het belangrijkste! Als ze de oefeningen netjes uitvoeren, moet de jury ze daar gewoon de verdiende punten voor geven, klaar. Dus als zij alles netjes rijd, kan zij zulke punten krijgen ja! Op de officiele wedstrijden heb ik hier zelfs een aantal keer meegemaakt dat er punten in de 180 werden gegeven! En dit is een onderlinge wedstrijd, dus dan zal alles ook wel wat soepelder zijn.
En Steph heeft hartstikke veel plezier met Flame, dus laat haar er dan lekker op rijden! En kom niet elke keer met die super verveldende reacties dat of ze niet te groot is? Want dat weet ze zelf heus ook wel, maar ze is niet te zwaar!!

Tsjongejonge, dan moeten jullie mij maar niet op Vedor zien Scheve mond Ik rijd ook op hem af en toe voor mijn plezier, en Vedor heeft er ook plezier in! Anders zou hij neit de hele tijd met zn oortjes naar voren lopen wel...

Ik vind het goed van je dat je zo met Flame rijd, ondanks al dat commentaar! Jammer dat jullie niet officieel kunnen starten. Geweldig eigenlijk, dat een shetje alle andere pony's eruit rijd Haha!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:26

Ik heb t er al met haar in de pb over gehad en t is al goed, toch Cloverdale?

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:29

stalleke schreef:
Ik heb t er al met haar in de pb over gehad en t is al goed, toch Cloverdale?

Oke, maar dan kan je er misschien de volgende keer er eerst even over nadenken HOE je iets er neerzet? Iets vriendelijker misschien?.... Lachen

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:30

Ik had t zo ook niet bedoeld, en ik wou t later ook verandere maar t ging niet meer Verward
Ik heb t er al uitgepreid in de pb over gehad dus ik hoef hier geen comentaar van andere mensen mer Lachen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 18:23

ja het is al goed hoor Knipoog

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 18:27

Hoffieeeh schreef:
Ik vind het goed van je dat je zo met Flame rijd, ondanks al dat commentaar! Jammer dat jullie niet officieel kunnen starten. Geweldig eigenlijk, dat een shetje alle andere pony's eruit rijd Haha!

haha ja ergens vind ik het ook wel jammer Lachen ... maar idD geweldig Lachen vooral omdat ze op de manege (bestuur tenminste) een hekel aan Flame hebben Tong uitsteken

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:21

haha... ik wist dat dit topic hier op uit zou draaien

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 14:33

huh hoe bedoel je?

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:07

Omdat topics met foto's van grote meisjes op een shetlander altijd uitdraaien op een discussie of dit wel of niet kan.. dus dan is het altijd wachten op de eerste die zegt dat hij het niet vindt kunnen zo lelijk, en er vervolgens 89234 reacties komen dat dit echt wel kan.
nouja... dat dus Knipoog