Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Met me pony.
maar niet heus..... Moet mijn eerste proef om 8.30 uur!!!! Ze houden er dus idd totaal geen rekening mee dat ik verder moet rijden dan normaal...... (1 1/2 uur)
Nou goed, we hebben al gebeld en de voicemail ingesproken... Ik hoop dat ze het nog willen wijzigen... *duim, duim* Loezjuh schreef:Ik rijd om 9.22 uur, 9.45 uur, en kmoet 's middags nog springen, parcours verkennen vanaf 13.45 uur tot 14.00 uur. Ik spring ook 2 fasen, maar heb geeen idee wanneer je dan moet verkennen, staat nergens :-S
Loezjuh schreef:Weten julie of je voor elke klasse begint parcours kunt verkennen? Dus als er eerst B-C is, je als dat afgelopen is het parcours verkennen voor de B-D. Ik hoop het, moet anders namelijk rijdens het losrijden voor dressuur parcours verkennen
Ik zal lief en aardig doen
). Ik had 2 redelijk goede proeven, zonder fouten, dus ik was wel tevreden. Met de punten was ik het dus niet eens maar goed... Ik had 191 en 192. Vergeleken met mijn vorige proeven had ik meer punten moeten hebben naar ons idee, maar goed, dit was voor mij weer een andere kring en buiten dat was ik de enige Z2-er en Z1 en Z2 was in handicap. Ook moest ik als eerste starten, dus ik heb het idee dat de juryleden iets teveel verschil wilden maken tussen Z2 en Z1.. Maar goed ik was toch nog 2x 2e.. Ben benieuwd naar jullie uitslagen!!
jammr dat ik niet wist dat 2 fasen op snelheid was...maar er waren er maar 4 foutloos van de 50, dus was ik nog 4e. Eigenlijk was ik nog 3e ook, 1 meisje had een hindernis teveel gesprongen, maar dat had de jury niet door :S