Wat doe jij als...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:55

Precies, wat is het voor moeite om dat even thuis te doen!

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:55

Als je paard echt bokt (sandra longeert ook altijd miss 3 rondjes gewoon om Sweden ff te laten bokken ze heeft zelf een hernia dus......) maar om dar nou uitgebreid te gaan longeren nee dat vind ik echt niets....... en zeker niet in de losrijbak er zijn genoeg plekjes waar je dat heel even kunt doen!! En ik vind het zeker aso als gewoon iemand die daar op stal staat die dus ook geen wedstrijd heeft daar te gaan longeren!!

Angelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 13:33

Scum schreef:
En als er nou nooit een federatievertegenwoordiger op het losrijterrein aanwezig is?

Op elke wedstrijd is een Federatievertegenwoordiger aanwezig. Misschien is het niet iemand die op het losrijterrein loopt te controleren, maar dan is een van de juryleden aangewezen als vertegenwoordiger. Bij elke wedstrijd is dit verplicht. Het betreffende jurylid wordt aangewezen door de KNHS en dit kan elke wedstrijd iemand anders zijn.
Bij de organisatie kun je navragen wie dit is.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 13:41

Dat weet ik Angelo,

maar bij ons in de regio is die vertegenwoordiger nooit op het terrein aanwezig. Een ringmeester staat er alleen bij het springen. En als je al op je paard zit om los te rijden dan is er geen tijd om nog ff op zoek te gaan naar iemand die er iets aan kan doen.

Ik spreek zulke mensen er altijd vriendelijk op aan. Dat er al veel te weinig plaats is om los te rijden, en dat ze het thuis ook hadden kunnen doen. Altijd hetzelfde standaard antwoord: als ik dit hier niet doe, dan verongeluk ik dadelijk omdat hij anders veel te wild is...

En dan gaan ze vrolijk door met longeren.

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 19:06

Dan vraag ik luid en duidelijk 'Mag ik misschien ÓÓK nog even losrijden???'.

Ik heb trouwens een paard wel vaak heel boos kan kijken naar anderen, maar eigenlijk nooit wat doet. Ook erg handig, want ze schrikken dr wel van, als ik asociaal dicht langs een ander moet.