wat een punten, bijna aso haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:28

Jij begint er steeds intresant over te doen bovendien de naam jeroen heb ik nog nooit getikt dus hou voor de zoveelste keer op met woorden in me mond te leggen

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:33

trainen doe je om verder te komen in de sport, starten doe je om te kijken of je je paard goed voor mekaar hebt, en of je daardoor weer verder kan komen. en dat wordt beoordeeld door als het goed is kundige juryleden ( dat moet je altijd maar afwachten). maar ik neem toch aan dat iedereen die start dat doet om ook verder te komen, anders blijf je toch lekker thuis. of start je voor de lol op een onderlinge wedstrijd.

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:36

passoa wat heb jij in je prijzenkast? buitendat het gaat niet om prijzen maar om punten als bewijs dat je goed gereden hebt!
maar start jij maar lekker voor de lol hoor, spek de knhs maar. *LOL* OK dan!

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:37

Nee hoor ik start niet alleen maar om mijn prijzenkast vol te hebben. Ik geef me bekers en zilver altijd weg zelfs omdat mijn huis kamer er anders vol van staat!!!!! Ik start omdat ik wil zien of ik me paard goed genoeg aan de hulpen heb staan. En omdat ik het zelf leuk vind om met een goed afgericht op wedstrijd te gaan zeker niet voor de prijzen hoor daar wordt je niet beter van namelijk.

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:39

wie ben jij eigenlijk hoho met al je zilverwerk? kortjakje misschien??
zilver toch allleen bij zzgp wedstrijden, wordt steeds nieuwsgieriger. Schijnheilig

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:50

Zullen we gewoon weer on topic blijven door dit soort opmerkingen heb ik een usernote gekregen. En wat maakt het uit wie ik ben. Maak jullie niet zo druk om degene wie ik ben en ga lekker bokken doe ik ook. Dus niet meer vragen ik ga het toch niet zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tenzij er echt intresse naar is

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 08:56

Er is intresse naar.......... (al weet ik het al maar goed)

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 09:38

Nou zo'n jury wil ik ook wel Haha! Opzich is het natuurlijk wel beter als jury's gewoon op niveau jureren, want er waren vast een paar die echt geen winstpunt verdiend hebben.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:04

hoho schreef:
... volgens mijn...

Ja ja, uit friesland????? Shure! Schijnheilig

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:27

Yvonne we zouden on topic blijven dus hou op met of ik uit friesland kom of niet wat is dit hier he sinds ik er ben wil niemand meer on topic blijven en zijn de mensen geobsedeerd over wie ik ben

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:33

en gaan er overal slotjes op dus blijf even gewoon on topic ( ik kan ook wel MD worden)

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:38

Super!!! welke jury was het?? De bak vindik opzich wel mooi! beetje schrikkerig maar valt reuze mee!!! maaruh wat voor jury was het dan???? enhoeveel winstp heb jenou??

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 10:44

Mooi toch!!!

Ik vind die bak ook maar k*t... Heb je zo'n open stuk eropeens in, daar vliegt Hof zn koppie dus steeds omhoog omdat ie dan de andere paardjes wil zien enzo...

Welke jury had je dan? Piet de Boer soms?

krunsjkim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 18:10

Nou eindelijk antwoord. De jury was meneer v/d Weide. Ik heb wel eens bij hem geschreven en laten we zeggen dat hij zeer soepel is. Dit was een L2 proef en ok wee thet de punten waren aso hoog maar je hoort mij niet klagen hoor...
Mijn paardje vind veel bakken eng maar deze niet..ik denk omdat hij daar wel regelmatig met zijn vorige bijrijdster heeft gelopen...ik ff geluk!! Haha!
Ow en Hedwig..ik heb nu 8 wp's...nog 2 en dan gaan we M1...spannund!!