Een balk doordat je heb laat crossen of weigering door te weinig druk. Zou wel zonde zijn. Dus gewon het zelfde op elke hindernis blijven aan rijden. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
INkie schreef:Ah joh slechter dan mij en Falcon kan het nooit gaan want dat kan alleen als je Ingrid heet en een pony onder je kont hebt die Falcon heet
Het gaat vast wel goed! Gewoon lekker positief blijven denken![]()
Was ie vandaag dan zo vervelend, shanna? Als ie op de wedstrijd ook vervelend is... ~~}>
ik spring niet te hoog in en ook niet te veel. Eerst ontspannen een aantal kruisjes draven en dan galoperen, dan iets hoger en dan 2 a 3 keer de oxer niet al te hoog! Ik weet natuurlijk niet hoe die van jou reageert. En je moet zo snel mogelijk proberen de bak in te komen kan die alle hindernissen zien!madie88 schreef:ga je in kilder starten? dan kan ik je zien rijden want me zusje moet ook springen. als hoeveelste moet je starten? me zusje als 15e maar we zijn er de hele ochtend en stuk van de middag. gaan gezellig met de hele verenigingsuc6 iig
![]()
![]()

als ik maar rond kom!!
)