brief van de knhs

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 22:53

ik denk dat chantal gelijk heeft!

ik mag namelijk niet kiezen tussen B en L,maar ben verplicht L te starten, omdat het paard ook L is! al was het een groen paard en ik had meerdere in het Z uitgebracht had ik eigenlijk ook L moeten starten....maar dan zeggen ze wel dat je bv 1x B officieel mag en daarna naar het L kan

maar aangezien paard L is en ik M, ben ik volgens mij verplicht L te starten, en moet ik idd HC B starten,of wat chantal zegt, genoeg wp te halen om over te mogen!

naja ik banketstaaf nu volgens mij uit me nek,want wij zijn een nieuwe combinatie dus ik mag natuurlijk gewoon B starten...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:55

je mag idd gewoon B starten!!!
En doe dat ook maar, kunnen we mooi tegen elkaar rijden (ik neem aan dat je naar roden gaat??)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:33

Ik weet dus niet zeker of je B mag starten(volgens mij met crossen idd wel als je een nieuwe combi vormt), maar als je B start en je bent ook L startgerechtigd dan lijkt het me dat je vanaf 1 april versneld mag promoveren!

Ik ben trouwens ook in Roden Chantal! Otje ging super vandaag, zie mijn topic verderop hier Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-04 16:06

chantal_cs schreef:
je mag idd gewoon B starten!!!
En doe dat ook maar, kunnen we mooi tegen elkaar rijden (ik neem aan dat je naar roden gaat??)

nou ik heb net even gebeld en ze heeft het veranderd Haha!
en nu ga ik de knhs bellen over het springen en dan zal ik meteen maar vermelden dat ik ook sgw start dus dat ik dan niet weer zo'n brief wil hebben Boos!