Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roxie schreef:by the way over dat hard aanpakken, dat zal wel meevallen, als een paard het nodig heeft heeft ie t nodig, tommie kennende beult zijn paarden niet af, harde aanpak: heeft ieder paard nodig als t moet,( en met hard bedoel ik niet je paard in elkaar slaan, maar m wel even op z n plaats wijzen en m attent maken zodat dat ie bij de les blijft)
roxie schreef:ja sjaantje valt ook best mee hoor, blue ocean kan zo ontzettend gespannen worden van zo een grote hal, hij vind t echt doodeng en ziet dan helemaal niets meer en wil er dan alleen nog maar uit. Maar hij doet t gelukkig niet altijd. Op stal is blue ocean een ontzettende knuffel, en volgens mij weet ie dat ie goed is of zo want hij kan echt heel arrogant uit z n ogen kijken, het is een superintelligent paard. Maar laten we hopen dat het steeds beter zal gaan in grote hallen, want t is verder echt een superpaard
roxie schreef:zoals je misschien begrepen hebt passoa, ging blue ocean met tommie gisteren niet zoals normaal, blue ocean was zoooooooooo gespannen dat t al knap van tommie was dat ie m nog een beetje normaal de ring doorkreeg, blue ocean is erg bang in grote hallen, je moet altijd maar afwachten wat ie gaat doen, maar als alles goed gaat, gaat ie ook echt! zelfs dan zijn de pirouettes schitterend, na gisteravond kan je daar niet over oordelen. ik vond t in ieder geval erg knap van m met zo n onvoorspelbaar( vreselijk goed bewegend) paard.!!! hoop dat de spanning er ooit afgaat.
roxie schreef:by the way over dat hard aanpakken, dat zal wel meevallen, als een paard het nodig heeft heeft ie t nodig, tommie kennende beult zijn paarden niet af, harde aanpak: heeft ieder paard nodig als t moet,( en met hard bedoel ik niet je paard in elkaar slaan, maar m wel even op z n plaats wijzen en m attent maken zodat dat ie bij de les blijft)
timilon schreef:de harmonie was er wel,het paard had ook gelijk al over de hekjes kunnen gaan....
timilon schreef:ik vind power and paint echt niet zo bijzonder...gigolo echter wel!!!