Het weer van morgen: storm...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 00:09

Probleem is dat we om 10 uur weg moeten, Het is nml zo'n 2 uur rijden...

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:15

Tyrza schreef:

Ik zou het toch morgenochtend nog even aankijken en dan pas beslissen... wel balen hoor!

Mijn persoonlijke mening is altijd, bij echte twijfel: niet doen... Scheve mond
Mijn paard is me te veel waard om voor zoiets als een wedstrijd op het spel te zetten, en dan rijd ik nog lang niet eens op het niveau dat jij rijdt... Knipoog

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:23

Het is idd waar jij je prioriteiten stelt Haha!

* Wah kwam bijna niet uit dan woord*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 01:24

.Tyrza, ik wil geen spelbreker zijn (dat is de wind namelijk, wéér), maar ik zou niet gaan. Afgelopen middag heeft het al zo eng hard gewaaid en het zou morgenmiddag weer zo gaan waaien. Wat jij rijdt is geen ritje van een paar minuutjes, maar 2 uur heen en 2 uur terug. Bovendien is het voor je paard in de trailer ook geen prettige ervaring, ik denk dus niet dat hij je dat in dank af zal nemen. Om te beginnen maakt het de reis al vermoeiender voor iedereen en dan ben je eenmaal in Nijkerk en dan moet je nog rijden etc. Het niveau wat je rijdt is niet niks, daar moet iedereen wel een beetje fit voor zijn.
Zo denk ik erover, maar als je zelf denkt dat het allemaal kan, dan vertrouw ik ook wel op je hoor Lachen. Ik ben nogal tuttig in dit soort dingen en ik neem geen risico's voor een wedstrijdje Schijnheilig

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:05

Nou Tyrz, als je vandaag gaat (ik laat andy altijd beslissen, die moet rijden) heel veel succes en anders moet ik vanavond de VIPstable eer maar hoog proberen te houden, hihihi

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 09:07

Ik denk niet dat ik ga Scheve mond

Het ziet nog wel uit dat het te doen is, maar eer ik een keer terugga, is het tussen 14.00 en 16.00 uur, wanneer die storm gaat oplaaien.

Jammer. Ik had er zo'n zin in...

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:08

Baal baal.... maar wijze beslissing... naja dan moet je mij maar komen supporten....

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:26

Balen Tyrza... maar als het vandaag weer zo gaat stormen, wel een goede beslissing!
Ben het ook helemaal eens met Lovely... het is voor vandaag even jammer, maar je houdt je paard in ieder geval heel en hij doet geen nare ervaring op in de trailer,
en ik durf het bijna niet te zeggen, maar stel je ging wel en er gebeurde iets.. Bloos! dat wil je ook niet meemaken..

* Is zich ondertussen aan het afvragen wanneer ze vandaag zelf moet rijden, heeft alleen buitenbak, brrrr .... en morgen ook concours, dus getraind moet er toch echt worden vandaag... Knipoog *

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:34

Ik zou ook niet gaan hoor.
Het is hier ook hardstikke pokken weer.er heeft zonet al een lesklantje afgebeld omdat er bij haar echt niet te rijden viel.

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:47

WIj moeten naar wanroij straks.
Wij gaan wel hoor!!
Het valt best mee de wind nu!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:54

Sja het kan nu wel meevallen, maar wie weet hoe het straks is.. Veiligheid voor alles zeg ik dan maar..

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:57

hier aan zee valt het NU wel mee !
gisteren hadden we geen horror moeten kijken, pfoehee, het huisje gierde aan alle kanten Scheve mond nu is het beetje miezerig, maar de wind valt nog mee

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 10:01

Hier waait het behoorlijk, met de nodige windstoten...

Ik ga definitef niet. Ik probeer me nog op te geven voor morgen in Uden. Ik wil zo graaaaag! En ik doe het voornamelijk om het ritme een beetje aan te houden. Er zijn al zo weinig wedstrijden...

Duimen jullie voor me dat er morgen nog een plekje is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 10:02

Ja, duimduimduimduimduim.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 10:02

weerbericht schreef:
VEEL WIND EN VEEL REGEN
Het is de hele dag grijs met wolken en het regent soms flink door. Er kan 10 tot 15 liter water per vierkante meter vallen. Verder waait het hard. De zuidwestenwind neemt toe tot (vrij) krachtig, 5-6, bij zee tot stormachtig, 8. Ook bestaat kans op zware windvlagen

Bron: www.telegraaf.nl

Als ik dit lees... is het niet echt aangenaam om met paard & trailer op pad te gaan, zeker als je een langere rit moet maken!
Dan kan het nu wel meevallen, maar over een paar uur, als je terug moet ??
Het zal er ook een beetje vanaf hangen in welk deel van ons landje je zit, maar echt florissant zijn de weersvooruitzichten niet te noemen...

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 10:04

Ik duim voor je mee!
Ik ben zelf ook blij dat ik pas morgen een wedstrijd heb, dan zijn de vooruitzichten beter !
Moet ik alleen nog wel trainen in de buitenbak vandaag... Bloos!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 10:19

mm nee als ik het nieuws zo hoor dan kun je beter met de aanhanger mooi thuis blijven
een vrachtwagen gaat nog wel, maar die lichtgewicht trailers kunnen helemaal niets hebben
twee jaar geleden in oktober toen was er zo'n grote storm, weet iedereen vast nog wel, omgewaaide bomen,daken van huizen etc etc
toen ben ik ook met de vrwachtwagen van nieuwvliet naar heesch gereden... we hebben er 3,5 uur over gedaan, en ik heb minstens 10 liter gezweet, maar we waren heelhuids thuis gekomen

nog net geen vliegende koeien gezien, maar in belgie wel alle verkeersborden omgewaaid Scheve mond en alle mensen die angstbvallig hun schuurtjes aan het vastbinden waren
ik heb net nog even buiten gekeken,maar hier aan zee (cadzand) valt het echt nog zat mee ...

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 10:36

Hier waait het al flink door (redelijk in de buurt van Nijkerk), net belde de eigenaar van Indra dat ik beter niet kon komen. Niet eens om de regen maar met deze wind is het niet lekker rijden. (alleen buiten bak).
En inderdaad geven ze een aantrekkende wind op dus ik denk dat je er verstandig aan gedaan hebt om thuis te blijven.

Wat ik alleen even niet volg dat je langs strand Nulde gaat?? Want vanaf strijen kom je daar helemaal niet langs toch?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 10:41

Ik heb al via Chronos een andere route gekregen, die ik volgende keer zeker ga gebruiken Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 10:42

Ik heb jaren naar Nijkerk gereden (vanaf circa Rotterdam). Harmen woonde daar eerst dus ik wilde je idd ook al een andere route gaan PB-en (scheelt meteen minstens een kwartier denk ik Lachen ).

Is het gelukt om je in Uden op te geven?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 11:43

Tyrza schreef:

lekker stukkie
rotweer he Boos!:( ik wilde ook nog ff gaan rijden vanmiddag, maar gezien het weerbericht en een buitenbak met veel bomen in de buurt doe ik dat maar eens even niet ...

jammer dat het niet doorgaat, maar ik denk idd dat het een verstandige keuze is geweest..
bah Boos!
nu maar hopen dat Bo zich morgen op wedstrijd goed gedraagd, gelukkig is dat dichtbij!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:41

Ik denk dat het verstandig is dat je niet bent gegaan. Het waait hier zo ontzettend hard!! Met de auto werd ik zowat de berm al in geblazen, met een trailer is het nog een stuk riscanter!! Maar ik zal voor je duimen dat er morgen een plekje vrij is!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:47

goede keus geweest.. wat een storm!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 16:50

He, wat jammer! Het weer is de laatste tijd idd steeds vaker spelbreker. Gelukkig hoef ik morgen pas, hopen dat de wind dan weer een beetje is afgezwakt...

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 17:20

Ik zat al te kijken waar je was Haha!
Ik heb wel gestart, t was trouwens best te doen met de trailer (maar wij hoeven maar iets van een half uurtje), geen problemen gehad.
Het rijden ging iets minder eigenlijk... Joop was kijkerig en niet fijn in zn aanleuning. Achteraf had ik er zelf ook wat meer van kunnen maken Knipoog
Ik had 56%.... Maarja, ik zit er pas een weekje weer op nadat ie 3 weken kreupel is geweest, dus heb goede moed voor de volgende keer Knipoog