Met hengst op wedstrijd...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 00:15

Amanda schreef:
Ze willen het paard aan huis laten staan en maar weinig professionele ruiters rijden een paard aan huis. Het paard is goed ingereden en kan nu verder gereden worden. Het feit dat ik geen wedstrijden heb gereden wil niet zeggen dat ik niet goed kan rijden.

Dat zeg ook niet, maar lijkt me voor een eventuele keuring interessant om een paard geklasseerd te krijgen, en een prof heeft dat in het algemeen toch sneller voor elkaar. Helemaal omdat het hier (dacht ik) om een springpaard gaat.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-04 00:18

Het is een allround paardje. Hij wordt eerst in de dressuur uitgebracht en daarna springen. Het wil ook niet zeggen dat ik hem voor eeuwig blijf rijden hoor. Maar nu voorlopig wel. En in de tussentijd zou ik graag willen starten, vandaar dit topic.

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 18:30

Het spijt me maar ik vind L2+1 om met een hengst te mogen starten echt een minimale vereiste hoor, van mij had de lat ook hoger mogen liggen. De belangen van de overige combinaties wegen nu eenmaal zwaarder dan dat van een individu. Natuurlijk roept iedereen dat zijn/haar hengst braaf is, maar het hoeft maar 1x fout te gaan en het leed is niet te overzien.