Hier ook al aantal jaar thinline, zeer tevreden, zoveel meer comfortabel voor het paard. Als je zelf gat groter maakt nooit snijden of knippen, dat gaat scheuren, stansen veel beter
Wij hebben er van die ijzeren vormen voor, ff klusser in je omgeving vragen of ie dat tussen zn gereedschap heeft
SUSANNEx
Geplaatst: 22-04-26 10:56
Ik vind de thinline absoluut het meest paardvriendelijke graasmasker! Ik heb een gat van 3,5 cm voor onbeperkt hooi en weidegang. Mijn haf kan er ook gewoon lekker mee kroelen. Helaas vind ik hem totaal niet sloopbestendig. Hij heeft er voorgaande jaren al 2 gesloopt. Zijn huidige maak ik nu steeds vast met wat slappere tie-wraps, zodat de tie-wraps eerder openbreken dan het masker zelf. Wat resulteert in dat hij vandaag voor de 3e dag op rij de thinline van zijn halster af heeft gekregen..
Helaas zijn andere graasmaskers ook geen optie, want die standaard zwarte dingen scheurt hij steeds binnen 1-3 dagen compleet aan gort. Dus ik blijf braaf dagelijks de thinline opnieuw vastmaken.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Hier ook thinline met veiligheidshalster van waldhausen. Ze staat nu 24/7 op land. Ze is sowieso al flink afgevallen door ander beleid. Maar vind best spannend 24/7, krijgt ze wel genoeg binnen? Zal meer mijn gevoel zijn. Ik heb het gat van 3,5 cm.