Welke paardenspullen koop jij bij Temu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

Re: Welke paardenspullen koop jij bij Temu?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:05

Een van mijn meest fijne rijleggings ooit komt van Temu.
En de shampoo-sproeikop is heel fijn!

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:29

De ‘magic brush’, nog een andere borstel speciaal voor het verharen, uitschuifbare stick met vlaggetje eraan, hoevenkrabber (die dingen raak ik altijd kwijt), elastiekjes, geleidingsoogjes voor de omheining (€14 voor 100 stuks, vind dat maar ergens haha)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:33

Oh, ik heb ook zo'n magic Brush gekocht daar, maar die is ruk. Die 'haren' breken allemaal af. Ja, voor 1 winter is het wel ok, maar als die haren afbreken, dan ben je wel even bezig om ze weer van de grond op te rapen.
Maar die rubberen borstel (2 stuks voor 3 euro) is echt super. Ook voor de hond van m'n vriend overigens.

Enne, het bit wat ik gekocht had was 1 van RVS en 1 van een koperlegering. Dus gewoon goede kwaliteit en echt exact hetzelfde als hier.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:20

Reactie op modopmerking:

Er is nu een ander topic geopend maar ook weer gesloten door een Mod, dus wat is het nu? :+ Mag je nu wel of niet een ander topic openen? Of was het omdat er een quote uit dit topic in stond en mag dat niet? Dan waarom sluiten en niet de TS de openingspost aan laten passen? Ik bespreek dit expres niet prive met een Mod, omdat er misschien wel meer Bokkers zijn met dezelfde vraag en het dan meteen voor iedereen duidelijk is.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:25

Je mag een ander topic openen over de nadelen van Temu. Niet om dit topic of gebruikers te bespreken, dan gaat het inderdaad op slot.

En nu graag weer on topic hier.

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:43

Borstels voor aan een paal. Doen t super goed en zijn stevig. Nu 2 jaar in gebruik.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:48

Nibbit schreef:
de sproeikop met shampoo reservoir
En aantal positieve reacties, nu ben ik heel benieuwd welke dit is! Heb je een foto/link?

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:17

Rijleggings, mouwloze shirtje voor onder rijjasje, sport bh, hooinet, sporen ,knopen voor rijjasje, washandschoen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:27

Zijn die rijleggings echt wat? Mn dochter wil er niet aan, maar mij lijken ze niet heel verkeerd. Rijhandschoentjes gekocht voor 6,00. Prima kwaliteit, die mag ik van haar weer kopen :D :D
Verder heb ik nog peesbeschermers gekocht. Zie geen verschil met die van EJ. Zijn prima.
https://www.temu.com/nl/paardensportuit ... r351qdnlic
En een paar neopreen springschoenen. Ook prima.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:55

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:26

Ik heb nog nooit iets voor mijn paard besteld bij Temu. Ben wel Temu fan trouwens ;-)
Zit nu even rond te snuffelen... Kom ik dit dekje tegen:
https://share.temu.com/ysy26adWraB
Hilarisch op de foto gezet :D

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:42

Ik heb laatst een singel gekocht ziet er zeer goed uit een met bont. Een tas voor aan de stalwand, deze ziet er ook goed uit een hoefzak om te weken met bv biotex, spingschoenen, beschermers maar die zijn nog niet binnen. Ik mocht 7 gratis cadeaus uit zoeken vandaar. De rijlegging die ik besteld had daar kan je door kijken. Die is erg tegen gevallen. (Hoewel de legging van cavallo ook erg tegen valt die ik had besteld deze is net zo dun van stof als die van temu)

Verder koop ik eigenlijk bij de bekende ruitersport zaken hoor

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:43

Ik heb de springschoenen en beenbeschermers van tgw riding.
zijn top en mooie kleuren.. Springschoenen zijn net als die van qhp cross. Alleen stuk goedkoper

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:42

Peesbeschermers, hooinetten, vliegenmaskers, een halve pyjama KLIK toen ze iets aan het schuren was. En af en toe neus ik eens wat rond tussen de paardenspullen. Soms gaat er iets in de winkelmand, maar ik koet er altijd een week over nadenken van mezelf.

Het is wel goed lezen qua de maten en soms een beetje gokken.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:28

De links werken niet? (op mijn telefoon krijg ik bij iedere link de begin pagina)

De sproeikop voor shampoo =
8-in-1 buitendouche en tuinsproeier

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:18

Babootje schreef:
Zijn die rijleggings echt wat? Mn dochter wil er niet aan, maar mij lijken ze niet heel verkeerd. Rijhandschoentjes gekocht voor 6,00. Prima kwaliteit, die mag ik van haar weer kopen :D :D
Verder heb ik nog peesbeschermers gekocht. Zie geen verschil met die van EJ. Zijn prima.
https://www.temu.com/nl/paardensportuit ... r351qdnlic
En een paar neopreen springschoenen. Ook prima.

Legging zijn echt super. Heb ze nu meer dan een jaar en zijn nog als nieuw. Heb zowel de dunne als die met fleece. Beide met siliconen.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:20

Inderdaad sportbh's! Vind die van Temu/Shein beter zitten dan m'n dure Aybl sportbh :')

Ik heb er ook eens een legging besteld, maar vond die wel heel dun.. Echt een zomerlegging vond ik. Zijn alle leggings zo dun of zit er toch verschil in?

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:00

Juist wel vliegenmaskers hier. Waar ze zelden goed passen bij omze trekpaarden daar passen ze van temu allemaal. We hebben er 1 die ze gerust wekenlang heel laat maar als hij denkt dat ze overbodig zijn dan is het zo kapot. Dus ik ben daar blij mee! Scheelt berg geld.
Verder koop ik eigenlijk niets daar voor de paarden. Gewoon omdat ik verder niets nodig heb of het wel haal in een winkel hier of webshop.

Oh ik lieg ik haal er ook etherische oliën die ik gebruik in anti vliegenspray en ook de vulling voor de vliegenvangers.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:20

Ik heb laatst poetshandschoenen besteld. Ideaal!