Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimmie25501 schreef:Eigenlijk heeft ze het werken voor haar energie wel echt nodig. Zomaar heel veel dagen niks doen wordt ze best wel gevaarlijk van.
Verder doen we heel veel afwisselende dingen en die vindt ze dan ook echt leuk, maar voor nu zal haar kudde altijd beter zijn dan ik, wat ik ook doe. Van alleen voeren wordt ze ook totaal niet blij en is ze alleen aan het hinniken tot ze weer bij haar kudde is. Wanneer ik haar afleiding biedt kan ze ontspannen. Ze staan nu ook maar kort buiten dus ik snap echt dat ze dan niet mee wil, maar ik moet soms nu eenmaal in de ochtend gaan.
In de wei gaan zitten durf ik niet, ze staat met drie/vier driejarigen en er wordt veel gespeeld en gerend. Staan zou ik wel kunnen doen.
Ze staan nu sinds een paar weken in deze samenstelling en vanaf gisteren is er een paard uit gegaan ivm blessure (daarvoor een paard erbij), er is best veel onrust. Ik weet eigenlijk niet of de hengstigheid het erger maakt. Ik zat zelf nu door dit topic idd te denken aan clickertraining, dat kent ze ook al. Ik zal kijken of ik dat eens kan uitproberen (moet ze wel komen voor het voer natuurlijk).
Amado, je hoeft niet zo bot te reageren. Ik heb al genoeg stress hierdoor, dus dat helpt niet
De stalhouder kon haar idd ook niet pakken dus die had eerst alle anderen gepakt en toen kwam ze ookmaar ik vind met andere paarden gaan leuren soms ook wat spannend. Ze zijn allemaal drie en ik ben daar niet zo goed in.