Fjorden aanbod zo karig?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-26 17:01

Jeetje, Cinnepin, dat is nog vers dat je afscheid hebt moeten nemen van je Haf. Heel veel sterkte met het verlies, want ondanks dat je je er langere tijd op hebt kunnen 'voorbereiden', het blijft een definitief afscheid van een maatje. Ik hoop dat je ondanks het verdriet hele mooie herinneringen aan hem mag hebben. :knuffel:

Ik ben het met je eens dat de prijzen voor paarden en pony's extreem gestegen zijn. Dat Fjorden bijna niet aangeboden worden, zou wel eens te maken kunnen hebben met de populariteit van het ras op dit moment. Vaak zie je een beweging in mode-grillen (net als bij honden) en is het net waar op dat moment veel vraag naar is. In jouw geval is je keuze gebaseerd op je eerdere ervaring, maar genoeg mensen die een bepaald ras willen 'omdat blogger/vlogger X er aandacht aan heeft besteed'. Wat een geluk dat je een Fjord bij een bekende hebt kunnen kopen, dan weet je ook gelijk de geschiedenis van het dier. :j

Cinnepin

Re: Fjorden aanbod zo karig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-26 17:39

@ vlinder84. Niels is 24 geworden. De 2e keer hoefbevangenheid is hem dankzij de pijn helaas te veel geworden. En ja Joep staat op dezelfde stalling als Niels stond :). Kom daar inmiddels al 13 jaar, is mijn 2e thuis.

@Shenavallie. Ja morgen 2 weken geleden. Het doet nog steeds heel veel pijn. Maar heb hele mooie herinneringen met hem. Ik moest voor hem kiezen en hem verlossen van de pijn. Hij was ook heel snel weg. En een heel tevreden gezicht, bijna een lach gewoon, toen hij al overleden was.

Ja ik merk dat de vraag inderdaad wel groot is. Ik hoor ook dat de fjorden al verkocht zijn voor ze uberhaupt op mp staan. Ik vind het ook niet erg dat de prijzen gestegen zijn, komen ze misschien mnder snel in verkeerde handen want eigenwijs etc zijn ze zeker.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-26 17:42

Selina schreef:
Ik werd toen echt overspoeld toen ik m'n bomproof brave merrie op 'Fjord zoekt baas' had gezet. En voor een redelijke prijs ook.

Veel vraag dus