Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
userrr1 schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hier mee moet, ik ben vrij onzeker geworden na mijn laatste paard zowel rijdend als ernaast.
Heeft iemand advies?
userrr1 schreef:Heb meteen de DA gemaild, binnenkort komt de tandarts van een stalgenoot waar ik mij bij aansluit, mijn oude grondwerk instructie geappt, zadelpasser ook gemaild. Ben benieuwd of hier wat door gaat veranderen en of er überhaupt iets uit gaat komen. Vraag me echt af wat er allemaal gebeurt is in de tijden dat ze doorverkocht is. Ik heb wel eens gehoord over zo ‘n paarden lezer geen idee of ze zich zo noemen, maar dat ze een soort van in het hoofd van je paard kijken. Hebben jullie hier ervaring mee? Of vinden jullie het geld klopperij?
pillow schreef:Hoe oud is de pony nu? En hoe was ze voor jij haar verkocht, was ze toen goed doorgereden en braaf? Uit je eerste bericht haal ik dat ze bij de manege gevaarlijk op stal was en bij de kinderboerderij geen kinderpony. Dus ja hoe braaf was ze?
Welk ras en hoe groot is de pony?