TS, ik zou ook lekker een andere plek zoeken waar je wel gewaardeerd wordt, en deze persoon het laten uitzoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Foaly schreef:Niet vaak dat in dit soort topics iedereen zo eensgezind is
TS, ik zou ook lekker een andere plek zoeken waar je wel gewaardeerd wordt, en deze persoon het laten uitzoeken
s6801881 schreef:... Ik heb uitgelegd dat 4 uur van mijn tijd plus reiskosten voor mij ook een tegenprestatie is. Helemaal omdat er zelden tijd is voor mij om wat met de paarden zelf te doen. Zie ik dat verkeerd?
s6801881 schreef:Haar redenering is dat mijn dagbesteding ook geld krijgt om mij te laten werken. En dat ik bij haar dus het plezier met het verzorgen van de paarden heb. Maar ik voel mij nu wel gesteund in mijn gevoel.
Jij doet je rotklussen. En heel af en toe mag je een keer borstelen of wandelen. En dat zou je dan tegen betaling moeten gaan doen om een of andere dwaze dagbesteding betaald ook om iemand te laten werken? Ik ken iemand die heeft dagbesteding, en zij krijgt toch echt een beetje betaald voor wat ze doet. Ze betaald toch echt niet om dingetjes in te mogen pakken.
troi schreef:Vaak zijn zaken niet zo zwart-wit.
Als er bijvoorbeeld begeleiding nodig is of als er wel eens zaken misgaan waardoor de veiligheid van de dieren in het gedrang komt (omheining niet goed dicht of de stroom vergeten) dan kan ik me een vergoeding wel voorstellen. Hetzelfde geldt voor rijden zonder klusjes of met kleine klusjes.
Maar als dat niet het geval is dan vind ik het erg raar. Betalen om klusjes te mogen doen zonder dat dat iets tegenover staat is niet ok
karuna schreef:Ik kan eigenlijk maar een ding zeggen over de eigenaresse. Schandalig.Jij doet je rotklussen. En heel af en toe mag je een keer borstelen of wandelen. En dat zou je dan tegen betaling moeten gaan doen om een of andere dwaze dagbesteding betaald ook om iemand te laten werken? Ik ken iemand die heeft dagbesteding, en zij krijgt toch echt een beetje betaald voor wat ze doet. Ze betaald toch echt niet om dingetjes in te mogen pakken.
![]()
Wegwezen daar of de eigenaresse toch echt mededelen dat wat ze van je wil eisen niet normaal is maar uitbuiting. Hoe verdrietig het ook al zijn er niet meer heen te kunnen, maar ik denk dat je snel vervanging vindt met je inzet