Bescherming kind paardrijden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eliana

Re: Bescherming kind paardrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 08:34

Mijn dochter heeft de bodyprotector van Sir Lancelot. Ze geeft zelf aan dat hij fijn zit.

PienenMette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 08:42

Ik heb wel een bodyprotector gehad, maar nooit gedragen. Ik denk dat je het beste kan proberen wat voor jou dochter het beste werkt.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-26 19:23

Oja kranten in je cap dat weet ik ook nog wel!
Hilarisch

SusanH schreef:
Als je een body protector met van die blokjes koopt, dan zit dat best comfortabel. Onze dochter had er ook 1 voor springles. Zij vond het niet vervelend zitten. Op de manege waar zij reed was het met springles verplicht een body protector te dragen. Idd verschil met vroeger, ik heb idd ook nog zonder cap gereden en toen ik wel een cap kreeg was dat op de groei en gingen er kranten in om hem beter passend te maken := maar goed, die schalen van toen met zo'n elastiekje bij de kin boden ook lang zo veel bescherming als wat je nu kan kopen.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 20:24

Hier moeten ze van mij altijd bp en cap aan.

Ik koop er altijd van sir lancelot, zitten goed en idd, ze lopen er hier een half uur later nog mee rond, dus moet wel goed zitten.

Enige moment waarop ze het iets minder vinden is in putje zomer. Als anderen rijden in een luchtig shirtje, zweten ze zich te pletter met de bp en plus, maar toch dragen ze hem altijd omdat ze de risico’s ook echt wel snappen.

paardjebont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 15:53

Op mijn manege moet je bij springen en crossen verplicht een bodyprotector aan. In de normale lessen hoeft het niet, maar het wordt wel aangeraden, omdat dat vaak moet van de verzekering. Op sommige manege's hebben ze bodyprotectors die je kunt lenen, dus zou ik zeker nog even daar op de manege zelf naar vragen, want dat scheelt wel geld. Edit: zelf rijd ik zonder, en als ik er een nodig heb dan leen ik hem.