Dee_Es schreef:Don't: te veel grams hals nemen, hoe lichter hoe groter de kans dat de manen het overleven
Ik heb altijd 0 grams hals gehad maar helaas, ook daarbij gingen de manen kapot. Voor mij helaas daarom geen hals meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shivatjuh01 schreef:Weet iemand hier het maatverschil tussen een Bucas Smartex hals L en XL?
Ik was er heilig van overtuigd dat L bij mijn Friese merrie zou passen, bleek even anders
Kidde schreef:Shivatjuh01 schreef:Weet iemand hier het maatverschil tussen een Bucas Smartex hals L en XL?
Ik was er heilig van overtuigd dat L bij mijn Friese merrie zou passen, bleek even anders
Hier staat onder details een maattabel: https://hypostore.nl/bucas-smartex-comb ... 1jEALw_wcB
Dee_Es schreef:Don't: te veel grams hals nemen, hoe lichter hoe groter de kans dat de manen het overleven
Do: op stal de hals af of terugklappen op de rug. Evt antiklit in de manen om frictie te voorkomen.
Ik heb zelf alleen halzen van Horseware en die vallen lekker ruim.
Kidde schreef:Iris82 schreef:Bij veel regen vind ik het echt een uitkomst. Ik baal er vreselijk van als de dekens inregenen.
Sinds een paar jaar heb ik hiervoor halve halsdekens. Dat scheelt echt een hoop en hij heeft niet meer zo'n 'deuk' op zijn schoft