Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tatyana schreef:Mijn pony zou ik op het eerste gezicht niet hebben gekocht, maar haar fantastische karakter en de instant klik zowel bij mij als bij mijn dochter maakten dat we haar wel direct hebben gekocht. Nu vind ik het (ook qua uiterlijk) wel een heel mooie pony. Dat heeft wel moeten groeien, maar echt, ik vind haar nu de knapste![]()
[ Afbeelding ]
) Claudia1707 schreef:Tatyana schreef:Mijn pony zou ik op het eerste gezicht niet hebben gekocht, maar haar fantastische karakter en de instant klik zowel bij mij als bij mijn dochter maakten dat we haar wel direct hebben gekocht. Nu vind ik het (ook qua uiterlijk) wel een heel mooie pony. Dat heeft wel moeten groeien, maar echt, ik vind haar nu de knapste![]()
[ Afbeelding ]
Zo zie je maar hoe persoonlijk het is.. ik vind het helemaal leuk!
Popstra schreef:Wanneer jij dit paard als je eigen hebt en je het dagelijks verzorgd dan ga je het vanzelf ook een knap dier vinden juist als jullie goed bij elkaar passen. Je gaat dan van al zn pluspunten houden.
. Helaas veel te kort van mogen genieten.
Uiteindelijk kwamen me bij een handelaar terrecht die nog één jonge Haflinger van de kudde van 20 beschikbaar had. Er waren alleen wat vage foto's van de hele kudde, de meeste met leuke kolletjes of smalle blessen. Toen we daar aan kwamen stond er een Haflinger met een mega brede bles. Had ik een foto gezien was ik niet gaan kijken (lekker kortzichtig) maar ik voelde meteen de klik en heb hem.dus gekocht. Hij is 20 jaar later nog steeds mijn beste vriend. Nu ben ik gek op brede blessen en hebben die juist een streepje voor bij mij
). Maar iets in haar sprak me erg aan.
Is zij mijn droom paardje? Uiterlijk nee sorry dat is ze niet, maar wat is ze mega super leuk en verder een droom paardje voor mij. Ik kan werkelijk alles met haar, maar ondertussen zit er ook nog zeker een karaktertje in en vervloek ik haar bij tijd en wijle. Maar dat maakt haar juist zo mega leuk.