mika11 schreef:Shay2002 schreef:Nee ik heb geen rijbak aan huis, weide wat de paarden om hebben geploegd tot paddock eigenlijk
Waar wil je dan precies tips over?
Ik had aangegeven dat ik een winter stap/draf ritjes langs de weg had gemaakt toen de bak niet te rijden was. En dat was ideaal, mijn paard werd er heel makkelijk van.
Is dat iets oor jou?
Of een paar maanden niet rijden?
Of één van je rijpaarden tijdelijk naar een pensionstal met rijbak verhuizen?
Of meer les nemen, niet meer zonder begeleiding op een paard stappen.
Tips qua weer zelfverzekerder worden, tips qua andere dingen dat je met paard kan doen omdat er altijd nog dingen te leren zijn, ook naast het paard, tips hoe te overleven met de kleigrond
Alles eigenlijk, zodat ik weer een beetje mogelijkheden zie in plaats van het somber in blijf zien
Het langs de weg ga ik met mijn 7 jarige merrie proberen, de 5 jarige is nogal jolig buiten en heeft daar nog niet echt een rem hihi! De 2 jarige wandel ik graag mee!
Mijn instructrice en mijn werk zijn lastig te combineren dus vaker lessen zal lastig gaan, maar daar ga ik naar kijken of ik dan misschien bij nog iemand zou kunnen lessen en anders laat ik het rijden inderdaad even
dus als jij 2 paarden zou hebben moet je 2x 265= 530 gaan betalen.
(( neem aan geen clubjes toch) ( sorry vind ik absurd veel) hier word je 1x sleutel lid en of jij nou 1 of 6 paarden rijd maakt niet uit.. wel van te voren in plannen
Je geeft aan dat het over grenzen gaan een no go is, waak er dan ook echt over dat je daar niet overheen geduwd wordt door wie dan ook. Dat levert enkel slechte ervaringen/gevoelens op... Voor mij werkt dwang van mijn instructrice het beste, ik moet in het diepe gegooid worden om te ervaren dat het achteraf eigenlijk wel meeviel, maar ik ben een uitzondering daarin.