Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
germie schreef:Ik kreeg als tip om laarzen te kopen bij een viswinkel die tot -50 gaan. Heb die nu besteld. Dus hopelijk komen ze en zijn ze ook echt warm. Voering is van schapenwol en dat is meestal wel warm. Kan 3 paar kopen voor 1 paar muckboots.
. ivy_power89 schreef:Ik vind toch wel de meeste ervaringen hier postief?
En we gebruiken die dingen toch vrij intensief, door blubber, stront en weet ik het...
Ik ga nu jaar 3 in met mn muckboots. Loop ermee in het bos, bij de paarden en heb warme voeten tijdens het mennen.
Dan koop ik toch liever de boots als die laarzen die TS heeft gekocht want die vind ik dan toch niet zo mooi. En ja muckboots verdienen ook geen schoonheidsprijs maar dan is het kiezen tussen niet zo mooi of toch nog minder mooi
Mando schreef:Hebben jullie dan niet dat als je deze heb dat je op rubber kaplaarsjes loopt?
Die uitstraling vind ik ze hebben en als ik ergens een hekel aan heb is het kaplaarsjes.
Ben beetje bang dat ik er spijt van ga krijgen.
Vliendertje schreef:Ik zie dat mensen hebben besteld en hoor muck boot company voorbij komen. Dit is een Engelse site.
Klopt het dat je belasting en invoerrechten betaalt?
Hier al jaren zeer tevreden over mucks. Ik baal altijd als het weer warmer wordt en ik ze niet meer aan kan
. Ik loop er nu voor het 4de of 5de jaar op en alleen door mijn manier van uittrekken, ligt er een stuk zool half af. Maar nog steeds waterdicht dus goed genoeg
. Ze mogen daardoor niet meer in huis staan, maar ze lopen zooo geweldig fijn!