gezocht: ècht warme lange jas om de winter te overleven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Furst

Re: gezocht: ècht warme lange jas om de winter te overleven

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:46

Ik heb net een jas gekocht bij de Kramer. Een korte wel, maar misschien ook wel goed om eens te kijken voor een lange? Echt niet duur. En hij is warm! Ik zweet er in met deze temperaturen en rijden.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:17

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:25

Anwb! Echt goede outdoor jassen.
2 jaar terug een gehaald en die is niet kapot te krijgen en goed waterdicht.

Als je lid bent zijn de prijzen ook echt goed te doen en ze hebben regelmatig sale.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:25

Ik heb warme en waterdichte ANWBjassen gehad.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:54

Bij Kramer hebben ze betaalbare jassen met een waterkolom van 10000. Dat laatste is wel aan te raden wanneer je een waterdichte zoekt.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:15

[url]Icaro - Parka dames - Human Nature | ANWB Webwinkel https://share.google/ghCYZPKRcYjQwl02X[/url]

Ik heb deze als gewone winterjas. Ben er zo gelukkig mee. Is een model van vorige winter en als je lid bent nu niet duur. In verschillende kleuren te krijgen. Ik heb er al diverse regenbuien mee getrotseerd en nog nooit nat geworden. zit echt heerlijk en is lekker warm maar niet tè, net een dekentje.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar ik heb een lange waterdichte thermo jas van Anky. Hij is heel erg warm, kan hem alleen aan als het echt onder 0 is. Heb hem al jaren en ziet er nog steeds goed uit, is nog steeds waterdichte en lang met splitten zodat je er ook mee kan rijden.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:14

Hier de horze Brooke parka. Enige probleem is dat ik hem al snel te warm vind als ik echt fysiek bezig ga. Dus als koukleum zeker aan te raden.

Bieden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:52

Eef_Bam schreef:
Hier de horze Brooke parka. Enige probleem is dat ik hem al snel te warm vind als ik echt fysiek bezig ga. Dus als koukleum zeker aan te raden.

Dat wilde ik net gaan typen ik heb er ook een.Echt een dijk van een parka blijft mooi ook.Echt een aanrader

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:23

Ik heb een lange jas van Le mieux tot iets over m’n knie ( ben 1.65m) perfect want valt zo over de rand van mn laarzen. Echt waterdicht en heerlijk warm. Bijna te warm om klussen in te doen maar heerlijk bij t lesgeven en rustige buitenritten als t echt koud is. Dit is t derde jaar dat ik m gebruik ( heb m met de regen op een locatie waar veel wind staat al aangehad deze week en bleef warm en droog)en ziet er nog als nieuw uit.
Kijk inderdaad naar de waterkolom ( 10.000 is goed bestand tegen buien) en koop m niet te klein, zodat je vestjes/truien eronder passen.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 08:46

bedankt voor jullie tips, ik twijfel tussen de Anne en Claudi van kramer.
Ik vind het zo vervelend dat merken niet de voering erbij zetten, want wat sommige merken een winterjas noemen is voor mij echt niet meer dan een tussenjas :+
Die van de decathlon die aangeraden werden heb ik als nette jas, en die is inderdaad perfect, alleen te kort naar mijn zin. Toen ben ik in de winkel gewoon op alle kaartjes gaan kijken welke de dikste vulling had en die heb ik gekozen :o

Ik heb de indruk dat de anne warmer is en de claudi waterdichter, dus moet even kijken wat ik daarmee doe, want als het echt plenst stel ik het uitmesten even uit :+ Soms heb ik dan wel eens les in regen maar desnoods kan ik daarvoor altijd nog mijn nette jas even gebruiken.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:31

Als je foto’s wil van Claudi laat het weten :+

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:37

Ik zat ook naar kramer jassen te kijken, o.a. Davos, Claudi en Paris..

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:14

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:17

c_alsemgeest schreef:
Ik weet niet of ze hem nog hebben, maar ik heb een lange waterdichte thermo jas van Anky. Hij is heel erg warm, kan hem alleen aan als het echt onder 0 is. Heb hem al jaren en ziet er nog steeds goed uit, is nog steeds waterdichte en lang met splitten zodat je er ook mee kan rijden.

Winterjas ANKY Long Zwart - Epplejeck https://share.google/4j5QVvjhSbm7bfEkC

Ze hebben er wel nog een in het assortiment, wel wat anders dan de mijne is, die was zilver van binnen qua voering.
Dus geen idee eigenlijk of deze net zo goed is.

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:44

Ik heb de equidry uit Engeland, echt fantastische jas. Ik leef erin in de winter. Ik heb de long oversized coat met thin fleece lining. Hij is fantastisch waterdicht en er komt niets doorheen.

Afgelopen voorjaar is bij mij een stukje rits stuk gegaan toen ik snel moest afstappen, dus ik ga nu ook de klantenservice ontdekken om m terug te sturen voor reparatie.

https://equidry.co.uk/collections/long- ... st-selling

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:47

Lisa_22 schreef:
Ik heb de equidry uit Engeland, echt fantastische jas. Ik leef erin in de winter. Ik heb de long oversized coat met thin fleece lining. Hij is fantastisch waterdicht en er komt niets doorheen.

Afgelopen voorjaar is bij mij een stukje rits stuk gegaan toen ik snel moest afstappen, dus ik ga nu ook de klantenservice ontdekken om m terug te sturen voor reparatie.

https://equidry.co.uk/collections/long- ... st-selling

En is dat goed te doen? Bestellen uit de UK?

Lisa_22

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:07

Zeker, over een paar weken kan ik ook wat zeggen over het terugsturen. Maar bestellen ging goed en de jas was er ook vrij snel. Ik heb geen onverwachte kosten achteraf gekregen. Heb m in september 2024 besteld.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

Ik heb overigens een parka model van kjelvik, softshell en daar had ik t net bloedheet in..
Dus ts, voor jou een optie?