Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. En ook de eigenaar vindt dat dus lastig, want die fokt eigenlijk normaal alleen met friezen.
). Dan ga ik liever kijken voor bv een haflinger, waar ik zelf ook op kan.
Cioccolato schreef:Een C pony ingereden? Een D zou ik geloven..
ImkeTarek schreef:De eigenaar heeft contact gehad met de hengstenhouder om om een richtprijs te vragen. Deze heeft aangegeven dat de pony nu, op dit moment, zo'n €4500 waard is.
En straks als hij oud genoeg is en ingereden zelfs €10-12000 )
Ayasha schreef:Cioccolato schreef:Een C pony ingereden? Een D zou ik geloven..
Als ie braaf is? Leuke Kinderponys zijn duurder dan jonge sportpaarden.
Ja het is een gok die hij neemt, voor hetzelfde geld is het een draak en is ie nog geen 1000 meer waard maar dat doet elke verkoper die besluit aan te houden tot ze ingereden zijn.
Kabayo schreef:Maar niemand weet nog of die braaf is in het werk/onder het zadel
Ik vind het een gekke prijs 12000 voor een ingereden C pony. Er komt echt geen 10cm meer bij op. Tenzij je echt geluk hebt
Groot gelijk ts! Lekker verder kijken
swatch schreef:Toch als je op mp en sporthorses kijkt zijn dat wel beetje de prijzen die ze vragen.
Viel me ook op dat de prijzen in verhouding hoog zijn. Maar mensen betalen voor een goede lieve pony, je zet er toch je kind op.
StalNollie schreef:swatch schreef:Toch als je op mp en sporthorses kijkt zijn dat wel beetje de prijzen die ze vragen.
Viel me ook op dat de prijzen in verhouding hoog zijn. Maar mensen betalen voor een goede lieve pony, je zet er toch je kind op.
Nee hoor dat zijn echt andere type ponys / leeftijden etc
Ik zit in de pony handel dus weet de actuele prijzen.
StalNollie schreef:Ben benieuwd naar de adv die jullie hebben gevonden met deze prijsklasse vergelijkbare ponys. Stuur ze maar door.
Klanten bestand is diverse
Quir schreef:StalNollie schreef:Ben benieuwd naar de adv die jullie hebben gevonden met deze prijsklasse vergelijkbare ponys. Stuur ze maar door.
Klanten bestand is diverse
Ik zit zelf in de pony's en mijn veulens gaan nog niet eens voor 4500 eruit hoor.![]()
2,5/3 jarige groen ook echt niet voor minder dan 10k excl btw.
ImkeTarek schreef:De eigenaar heeft contact gehad met de hengstenhouder om om een richtprijs te vragen.
Deze heeft aangegeven dat de pony nu, op dit moment, zo'n €4500 waard is.
En straks als hij oud genoeg is en ingereden zelfs €10-12000
En hoe leuk ik de pony ook vind, ik heb er geen 4500 voor over (over de ingereden prijs maar niet te spreken). Dan ga ik liever kijken voor bv een haflinger, waar ik zelf ook op kan.
En ik gun de eigenaar een goeie prijs voor de pony. Dus voor nu maar hopen dat de pony uiteindelijk een fijn thuis krijgt