Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Idifix schreef:De kliniek heeft laten weten dat ze vooral eerst uitgebreider onderzoek willen doen door bv een uitgebreide echo die prijs viel wel heel goed mee, kwestie dat we dan zeker zijn of het wel al verkalking is.
Maar ik weet even niet goed wat, zowiezo was die kliniek 2 uur rijden en 40 min hier vandaan is er nog eentje dus ga daar mss eens horen wat zij zeggen.
Celebi schreef:Als vervoeren niet lukt kunnen röntgenfoto's van de hoeven en benen echt prima op locatie hoor. Dieper in het lichaam gaat niet want daar hebben ze een groter en sterker apparaat voor nodig. Ik heb nu meerdere keren foto's op locatie laten maken en die waren allemaal goed correct geschoten.
Uiteindelijk is het dan misschien wel van belang om een smid te raadplegen die medisch goed onderlegd is. Dat is het voordeel bij een kliniek vaak dat ze direct een smid aan huis erop kunnen zetten.
Matheno schreef:Ik vind 22 dan juist weer totaal niet oud. Dan zou een normaal paard nog prima het basiswerk moeten kunnen doen.
Idifix schreef:Dank je, geeft wel een beetje moed.
Equitom is op 40 min, en merelbeke-Gent is op 2u...