Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tinkers ken ik heel leuke en heel vervelende.
Je moet ze inderdaad wel opvoeden haha. Ik heb ook eens een Welsh pony gereden als kind zijnde maar dat was de enige pony waar ik oprecht bang voor was. Heel ril en altijd wegschieten. Terwijl een nrps pony met veel Arabisch bloed voor mij veel vertrouwder was. Het ligt inderdaad ook echt aan de pony. De een is de andere niet Dahlia85 schreef:Voorzichtig ben ik me aan het oriënteren op een pony voor mijn kinderen waar ik zelf ook op zou kunnen. We zullen vooral naar het bos gaan maar af en toe een sprongetje en een dressuurles zal er ook tussen zitten
Welke rassen verwachten jullie dat
geschikt zijn voor kinderen vanaf 10 jaar met ervaring maar die geen hele heftige karakters aankunnen. Daarnaast wil ik zelf ook af en toe kunnen rijden, (ik ben 175, 65kg)
Ik dacht zelf Fjord, Tinker, Haflinger, misschien E maat Welsh?
rien10 schreef:Ik zie toch wel pony's die hun hoof naar de grond kwakken en het kind er voorover af kiept.
Het kan goed gaan, dat ben ik met je eens, maar ik vind ze als kinderpony toch wel te stevig.
Elisa2 schreef:Mijn nichtje van dezelfde leeftijd kreeg ieder jaar een nieuwe sportpony, goed getraind etc. dat is uiteindelijk degene die bang is geworden en de lol kwijt raakte.