Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Goof schreef:Ik zie mensen vallen over 'elastisch zweetstofje', maar het is gemaakt om te sporten dus ik ga er vanuit dat de stof ademend is. Niet anders dan de legging en het shirtje waarin ik hardloop.
En naar de wc? Niet anders dan als je een jumpsuit aan hebt.
Eerlijk? Het lijkt me een heerlijk pakje. Zoals een ander al zei; geen randjes, riem etc. Geen geflubber aan je lijf. Het lijkt me oprecht lekker.
leeslampje schreef:Goof schreef:Ik zie mensen vallen over 'elastisch zweetstofje', maar het is gemaakt om te sporten dus ik ga er vanuit dat de stof ademend is. Niet anders dan de legging en het shirtje waarin ik hardloop.
En naar de wc? Niet anders dan als je een jumpsuit aan hebt.
Eerlijk? Het lijkt me een heerlijk pakje. Zoals een ander al zei; geen randjes, riem etc. Geen geflubber aan je lijf. Het lijkt me oprecht lekker.
Precies dit! Lijkt me heerlijk zitten. Super comfortabel.
Jammer dat het bij mijn figuur niet staat (of beter gezegd: dat ik me er waarschijnlijk niet prettig in voel, geen maatje 36 hier).
DuoPenotti schreef:Scum schreef:
En dan een daas op je rug...
DuoPenotti schreef:dan zit ik in jouw team.Jumpsuit vind ik sowieso niks. Ook niet als ik nog slank was geweest.
Niet in rij outfit maar ook niet in andere kledij.
Dus dat gaat aan mij allemaal voorbij.
Gewoon strak shirt erop lijkt me handiger als je dan toch die look wilt.
Maar wie ben ik... Team bianca denk ik
Ohnee een onesie is ook mijn ding niet