Horse Adds Failliet? Update: Niet failliet maar overgenomen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NikkiB1991

Re: Horse Adds Failliet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 13:38

Dat zou inderdaad fijn zijn, want ze zijn grotendeels alweer up and running. Ze hopen na deze week gewoon weer voor de volle 100%.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-25 13:40

Nou Juval dat is idd het laatste wat ik wil. Ik was oprecht benieuwd of ik nu kon bestellen of niet, gelukkig wist NikkiB1991 meer.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 13:41

Lijkt me goed de informatie eerst te checken voordat op bokt geplaatst wordt dat het veilig is om te bestellen.
Want wat is de huidige situatie?
Is er een doorstart? Is er een overname van de naam? Is er wat anders?

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 13:46

Ik wilde vorige week ook bestellen, maar er was niet genoeg op voorraad. En ik zag dat er nu verzendkosten betaald moesten worden. Dus ik dacht ik wacht even totdat alles weer op voorraad is.
Ik had ook altijd de balancer en ook de Stomach Relief (voorheen van Paulien Alberts).

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 13:56

Dan nog maar een keer een aanvulling als citaat, rechtstreeks vanuit mijn whatsapp geknipt als antwoord op de vraag, wat kan ik namens jullie doorgeven:

"Het is een doorstart. Horse Adds blijft gewoon de handelsnaam. Verder wordt er met man en macht gewerkt omdat we zo kort mogelijk onbereikbaar wilden zijn. Van alles moet op zijn plek komen, dus veel meer kunnen we nog niet delen maar dat komt op een later moment. Alles wat nu te bestellen is, wordt gewoon netjes geleverd binnen een werkdag. Daarom ook geen nabestellingen mogelijk momenteel, zodat niemand teleurgesteld kan raken door een langere levertijd.
We snappen dat het vervelend is dat sommige zaken er nu niet zijn, maar we maken het nog goed, beloofd! ;)
En we hopen natuurlijk straks iedereen weer te kunnen helpen. het oude telefoonnummer is inmiddels niet meer bereikbaar, de mail wel gewoon voor vragen."

Hopelijk is dit voor nu even voldoende om verdere speculatie te voorkomen. Het is echt allemaal al zwaar genoeg, ik heb met ze te doen... Vandaar dat ik een beetje probeer te helpen.

Petpa

Re: Horse Adds Failliet? Update: Niet failliet maar overgenomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 14:05

Een geknipt en geplakt whatsapp bericht geeft geen enkele zekerheid.

Als ik kijk op de site dan zie ik als adres de Hermelijnkoog in Alkmaar staan terwijl ik altijd in Lekkerkerk besteld heb.
Dus eea onduidelijkheid.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-25 14:08

Met dank aan supersnelle mod Firelight iig een update in de onderwerp regel kunnen zetten, dat scheelt denk ik :)

NikkiB1991 ik snap je hoor, het moet volgens mij echt zwaar zijn als je door zoiets heen gaat.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 14:14

Het wordt nu nog onduidelijker.
Nikki spreekt over een doorstart en de onderwerpregel geeft aan een overname.
Het is nogal een verschil...

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 14:16

Wat fijn dat ze toch blijven bestaan! :)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 14:18

Petpa schreef:

zoveel verschil zit er voor de klanten niet in hoor. Het bedrijf zoals wij het als klant kennen blijft gewoon bestaan. Het is dus alleen overgenomen door een andere partij. Maar de producten en webshop blijven dus gewoon bestaan.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 14:21

juval schreef:
Petpa schreef:

zoveel verschil zit er voor de klanten niet in hoor. Het bedrijf zoals wij het als klant kennen blijft gewoon bestaan. Het is dus alleen overgenomen door een andere partij. Maar de producten en webshop blijven dus gewoon bestaan.

Het zou niet de eerste keer zijn dat mensen hun bestelling niet geleverd krijgen en dat de betaling naar de curator gaat.
Daarom zoek ik dit soort dingen altijd volledig uit voordat ik een bestelling plaats.

NikkiB1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 14:26

Petpa schreef:
Een geknipt en geplakt whatsapp bericht geeft geen enkele zekerheid.

Als ik kijk op de site dan zie ik als adres de Hermelijnkoog in Alkmaar staan terwijl ik altijd in Lekkerkerk besteld heb.
Dus eea onduidelijkheid.

Ja, bij de doorstart hoorde ook een verhuizing... Daardoor waren ze wat langer uit de lucht, en dat is toen ook via de mail naar klanten gecommuniceerd, zoals iemand hier eerder in het topic al deelde.
Doorstart/overname, sorry dat ik het juridische verschil niet helemaal helder voor ogen had. Leek mij voor een goedbedoeld bericht op een forum ook niet zo heel relevant. HorseAdds gaat in ieder geval gewoon door onder dezelfde naam en met dezelfde producten.
Dat is het enige wat ik wilde delen, zodat de tevreden gebruikers hiervan weten dat ze niet op zoek hoeven gaan naar alternatieven. Er wordt gewoon geleverd.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 16:35

Dat is fijn. Dan durf ik het wel weer aan.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 18:47

ik zag alleen dat alles wat ik wilde hebben niet op voorraad was. Dus ik wacht nog even

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 22:32

Nou, ik zou toch voorzichtig zijn. Ik wist niets van een faillissement en dus vorige week iets besteld. Kon gewoon en het product was ook gewoon op voorraad. Tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie nog op mijn email met de vraag of mijn bestelling uitgeleverd gaat worden.

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 10:15

BoktVerlaten schreef:
Nou, ik zou toch voorzichtig zijn. Ik wist niets van een faillissement en dus vorige week iets besteld. Kon gewoon en het product was ook gewoon op voorraad. Tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie nog op mijn email met de vraag of mijn bestelling uitgeleverd gaat worden.

Pakket schijnt nu onderweg te zijn..

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 00:50

BoktVerlaten schreef:
BoktVerlaten schreef:

Pakket schijnt nu onderweg te zijn..

En ontvangen. Dus op dit moment is bestellen mogelijk en leveren ze ook uit.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-25 08:31

Wat fijn! Ik wacht nog even totdat de artikelen die ik nodig heb op voorraad zijn en dan ga ik ook weer bestellen.

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 08:44

Ik wacht ook nog even en dan doe ik ook gewoon mijn bestelling weer.Fijn dat ze blijven bestaan. En bedankt aan de gene die de up date,s hebben gegeven.

ArcoIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 15:57

Hier ook gewoon netjes geleverd! Dinsdagavond besteld, net hier bezorgd.

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:33

Hopelijk is de balancer snel weer op voorraad, ik ben bijna door m’n zak heen en ik wil liever geen andere balancer gaan voeren.