Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Petpa schreef:Het wordt nu nog onduidelijker.
Nikki spreekt over een doorstart en de onderwerpregel geeft aan een overname.
Het is nogal een verschil...
juval schreef:Petpa schreef:Het wordt nu nog onduidelijker.
Nikki spreekt over een doorstart en de onderwerpregel geeft aan een overname.
Het is nogal een verschil...
zoveel verschil zit er voor de klanten niet in hoor. Het bedrijf zoals wij het als klant kennen blijft gewoon bestaan. Het is dus alleen overgenomen door een andere partij. Maar de producten en webshop blijven dus gewoon bestaan.
Petpa schreef:Een geknipt en geplakt whatsapp bericht geeft geen enkele zekerheid.
Als ik kijk op de site dan zie ik als adres de Hermelijnkoog in Alkmaar staan terwijl ik altijd in Lekkerkerk besteld heb.
Dus eea onduidelijkheid.
BoktVerlaten schreef:Nou, ik zou toch voorzichtig zijn. Ik wist niets van een faillissement en dus vorige week iets besteld. Kon gewoon en het product was ook gewoon op voorraad. Tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie nog op mijn email met de vraag of mijn bestelling uitgeleverd gaat worden.
BoktVerlaten schreef:BoktVerlaten schreef:Nou, ik zou toch voorzichtig zijn. Ik wist niets van een faillissement en dus vorige week iets besteld. Kon gewoon en het product was ook gewoon op voorraad. Tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie nog op mijn email met de vraag of mijn bestelling uitgeleverd gaat worden.
Pakket schijnt nu onderweg te zijn..