Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Divoza en epplejeck zijn toch broers van elkaar? Meende ik ergens te lezen. En dat na onenigheid een broer epplejeck is begonnen
(Allebei Postema)
Divoza was vroeger de place to be. Kon er een hele dag vertoeven. Ook een leuke plek voor lekkere ranja/koffie of thee en een TV voor de kinderen. Oh wat was het een feestje als m’n moeder zei, ga je mee naar Divoza! Laatste keren viel het zwaar tegen en nu kom ik er nooit meer. Eigenlijk wel erg jammer…
Kabayo schreef:Divoza en epplejeck zijn toch broers van elkaar? Meende ik ergens te lezen. En dat na onenigheid een broer epplejeck is begonnen
(Allebei Postema)
Divoza was vroeger de place to be. Kon er een hele dag vertoeven. Ook een leuke plek voor lekkere ranja/koffie of thee en een TV voor de kinderen. Oh wat was het een feestje als m’n moeder zei, ga je mee naar Divoza! Laatste keren viel het zwaar tegen en nu kom ik er nooit meer. Eigenlijk wel erg jammer…
Toushie schreef:Oh nou , ik heb een tijd(2.5 maand) geleden een bestelling gedaan van een product die tijdelijk niet op voorraad was. Afhalen in Staphorst en al betaald maar wacht nog steeds.Maar als ik dit zo hoor kan ik lang wachten...
( En ondertussen gebeld en ja dat kon wel eens eind van het jaar worden) maar het was omgezet naar versturen al zal het wel nog erg lang kunnen duren.
c_alsemgeest schreef:Zoetermeer heeft ook niks liggen... dus ben benieuwd waar de inboedel dan naartoe is gegaan van de andere winkels
BigOne schreef:Wanneer ik dit allemaal zo hoor lijkt het me verstandig om te zorgen dat iedereen die op een bestelling zit te wachten probeert z’n centen terug te krijgen. Bij faillissement faillissement ben je het kwijt.
Bonnelover schreef:Kabayo schreef:Divoza en epplejeck zijn toch broers van elkaar? Meende ik ergens te lezen. En dat na onenigheid een broer epplejeck is begonnen
(Allebei Postema)
Klopt zijn inderdaad broers. En wat ik heb begrepen zijn ze met heel wat ruzie uit elkaar gegaan. De gene van EJ heeft gezegd dat hij de ander kapot zou maken. Wat zo het er nu naar uitziet ook gaat lukken. EJ staat alleen op zijn partners naam omdat bij uitkopen is vermeld dat hij nooit een ruitersport winkel mocht beginnen.
Matheno schreef:Even doorrijden naar Emmeloord, vlak langs de snelweg zit Hypostore. Prachtige grote winkel