Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waidida schreef:dat probeerde ik al, ook echt al van in het begin toen ze nieuw waren. Maar het enige advies dat ze me willen geven is meer rijden en rijd eens met dikke sokken, plus dan het oprekken (wat blijkbaar niet eens kan en dus ook verklaart waarom ik geen verschil voelde). Ik ga hun denk ik nog wel eens benaderen maar deze mensen zijn absoluut niet van plan om ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen. En ik had dan hun uitgekozen omdat het een kleine zelfstandige winkel was en geen keten.
Waidida schreef:dat probeerde ik al, ook echt al van in het begin toen ze nieuw waren. Maar het enige advies dat ze me willen geven is meer rijden en rijd eens met dikke sokken, plus dan het oprekken (wat blijkbaar niet eens kan en dus ook verklaart waarom ik geen verschil voelde). Ik ga hun denk ik nog wel eens benaderen maar deze mensen zijn absoluut niet van plan om ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen. En ik had dan hun uitgekozen omdat het een kleine zelfstandige winkel was en geen keten.
girlyggirl schreef:Waidida schreef:dat probeerde ik al, ook echt al van in het begin toen ze nieuw waren. Maar het enige advies dat ze me willen geven is meer rijden en rijd eens met dikke sokken, plus dan het oprekken (wat blijkbaar niet eens kan en dus ook verklaart waarom ik geen verschil voelde). Ik ga hun denk ik nog wel eens benaderen maar deze mensen zijn absoluut niet van plan om ook maar enige verantwoordelijkheid te nemen. En ik had dan hun uitgekozen omdat het een kleine zelfstandige winkel was en geen keten.
Ik zou niet meer naar het tussen persoon gaan maar rechtstreeks naar het merk zelf. Als dit niet kan had ik ze meegenomen naar een ander tussenpersoon die ze ook verkoopt, kijken wat die er van vind, en als hij het met je eens is ms in contact kan brengen met de niro via hun.
Waidida schreef:Ik heb intussen deniro zelf gecontacteerd om eens te kijken wat mijn opties zijn.
Morgen bel ik naar een goede leerbewerker om te kijken wat zij adviseren. Ze zitten hier wel 45 minuten rijden vandaan als alles meezit, dus ik wile erst even bellen om eens te kijken wat zij zouden adviseren. Als zij namelijk al direct zeggen dat het onbegonnen werk is dan weet ik dat ik niet helemaal die kant op moet rijden.
Als dat niks is ga ik alsnog naar de winkel zelf om deze keer om een echte oplossing te vragen.
Alternatief is te koop zetten en hopen dat ik er nog iets voor krijg of enkel gebruiken voor fotoshoots en of wedstrijden met dan mijn knie afgeplakt.
TurboDi schreef:Maar… je hebt een veter tot bovenaan? Dan kun je ze toch gewoon losser doen op de plekken waar dat nodig is??
TurboDi schreef:Ik besef me nu dat ik dezelfde laarzen hebmijn tong zit helemaal nergens vast. Zit er gewoon los in aan de bovenkant, dan heb je aardig wat speling. Ik heb het omgekeerde probleem.. mijn laarzen zijn te ruim
het elastiek is te ver uitgerekt en ze zijn waarschijnlijk te groot aangemeten. Zakken me ook te veel in dus zijn eigenlijk aan de lage kant
Ik heb alleen wel ringetjes voor de veters ipv haakjes
Waidida schreef:TurboDi schreef:Ik besef me nu dat ik dezelfde laarzen hebmijn tong zit helemaal nergens vast. Zit er gewoon los in aan de bovenkant, dan heb je aardig wat speling. Ik heb het omgekeerde probleem.. mijn laarzen zijn te ruim
het elastiek is te ver uitgerekt en ze zijn waarschijnlijk te groot aangemeten. Zakken me ook te veel in dus zijn eigenlijk aan de lage kant
Ik heb alleen wel ringetjes voor de veters ipv haakjes
ben je zeker dat we hetzelfde model hebben? want mijn laarzen hebben helemaal nergens elastiek? dat was ook een deel van het probleem
Waidida schreef:Haha wat gek! Ik heb inderdaad het dress model. Heb je dan niet dat de tong scheef kan zakken? Voorlopig hoop ik dat dit de oplossing is, ik kan de veters nog vervangen door stevig elastiek om meer vering te hebben maar ik kan ze nu tenminste comfortabel dragen!
TurboDi schreef:Waidida schreef:Haha wat gek! Ik heb inderdaad het dress model. Heb je dan niet dat de tong scheef kan zakken? Voorlopig hoop ik dat dit de oplossing is, ik kan de veters nog vervangen door stevig elastiek om meer vering te hebben maar ik kan ze nu tenminste comfortabel dragen!
Nee de tong blijft prima zitten door de druk van de veters en je been!