voerbakjes klaarzetten voer gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 19:52

nine1987 schreef:
Ik gebruikte altijd deze.. Stevig, makkelijk te openen, schoon te maken en te stapelen wanneer ze leeg zijn..

https://www.zeeman.com/nl-nl/product/ve ... p4QAvD_BwE

Ik ook, top bakjes.

Al denk ik dat TS beter zipperbags kan maken en klaar zetten in eem afgesloten bak/voerton. Is een stuk voordeliger dam 24 bakjes kopen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 19:54

Ik heb gewoon bakjes met deksel van de action met licht en donker blauwe deksel en hebben beide een eigen kleur maar ook een sticker met naam erop.
Afbeelding

Jetta

Re: voerbakjes klaarzetten voer gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 20:08

Ik heb alles in plastic zakjes gedaan. Heel gemakkelijk voor de verzorgsters. Mijn paard krijgt maar een kleine hoeveelheid 1 x per dag. Verder heeft hij zijn hooi en de weidegang.

BoktVerlaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 20:10

Lynn_Nikita schreef:
Amber_anne schreef:
Waarom koop je bij de Chinees niet gewoon losse bakjes als die het goede formaat zijn?

Doen die dat?

Gewoon bij de Sligro of Makro!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-25 20:57

Chinees verkocht helaas niks en om nu 24 bakken bami te bestellen gaat mij net te ver. Sligro kan ik geen prijzen zien, het pasje kan ik wel aanvragen maar heb ik nu nog niet. Wel besloten om die aan te vragen, altijd handig,

Ik ben doorgereden naar de action en daar hadden ze nog maar 1 soort bakjes, van 1150 ml. Past ongeveer een halve voerschep in. Voor 1 van de 4 is dat te weinig, dat voer doe ik in zipp zakjes.

Bedankt voor het meedenken. Morgen ga ik etiketjes maken met de namen en het dagdeel en dan is het voor diegene die mij uit komt helpen een stuk makkelijker om te voeren. Ik vind het altijd al vervelend om om hulp te vragen tijdens vakantie, dan wil ik het zo makkelijk mogelijk maken voor hun.

Afbeelding