Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lobke_ schreef:Wat opvallend, ik wist niet dat er veel kleine bedrijfjes zijn die ontploffen op social media. Dan wordt de vraag opeens te hoog?
SpikkelFire schreef:@IcePrincess: wat lief dat je even hebt gekeken! Wat gek van die maattabellen, die ben ik denk ik vergeten na verhuizing van de website paar weken geledenEn goede tip ook van wat de model draagt en de lengte van de broek. Ik ga daarmee aan de slag.
IcePrincess schreef:@superpony, Als je geen bezwaar tegen Azië hebt kan ik mijn spamfolder wel nakijken voor contacten, krijg geregeld bericht van fabrikanten uit Pakistan en India. Veel white label maar meestal hebben ze ook wel opties voor je eigen ontwerpen. Ze kunnen echt van alles maken, kleding, dekens, dekjes, beenbescherming, bitten, beugels, hoofdstellen, zadels, laatst zelfs een die hele mooie western showblankets kon maken, dat was best verleidelijk
Eef_Bam schreef:SpikkelFire schreef:@IcePrincess: wat lief dat je even hebt gekeken! Wat gek van die maattabellen, die ben ik denk ik vergeten na verhuizing van de website paar weken geledenEn goede tip ook van wat de model draagt en de lengte van de broek. Ik ga daarmee aan de slag.
Ik heb ook even gekeken en dacht: yes, eindelijk leuke betaalbare leggings, zouden ze er ook zonder full grip zijn? Alle merken hebben bijna alleen maar fullgrip. Volgens mij is er best een markt voor geen of alleen kneegrip. Heb je dat weleens overwogen?
Verder lees ik vooral mee, ben wel zzp-er maar niet in de paarden. Lijkt me wel leuk om ooit nog eens iets in de paarden te gaan doen.
Hutcherson schreef:Ik heb besloten niet actief te gaan werken in de paardensport. Echt super jammer maar ik zit niet te wachten op gezeik en risico's.
Paardenwereld is gewoon gezeik, iedereen weet alles (van socials of anderen die ze dingen vertelt hebben) en als er na jouw behandeling of aanwezigheid iets misgaat is het jouw schuld en krijg je een rechtszaak aan je broek.
Gezeik als je ietsjes later bent, gezeik als je niet doet wat eigenaar vraagt, gezeik als je gaat behandelen omdat paard ziek is, gezeik als je aangeeft dat de conditie van het paard niet in orde is, gezeik met betalen.
En aangezien ik al sinds 2016 mn eigen zaak heb waarbij ik werk met mensen en dit juist niet meer wil... Besloten dit niet professioneel te gaan doen.
_Lobke_ schreef:Nikki: gaaf zeg! Ik ben wel benieuwd hoe heet je op instagram?
Super leuk dat iedereen reageertHet valt me op dat eigen netwerk/samenwerkingen echt heel belangrijk is/zijn als (beginnend) ondernemer, zodat mond tot mond reclame ook sneller kan lopen. Dat heeft mij wel echt aan het denken gezet. Hier wil ik dan ook graag in investeren.
_Lobke_ schreef:Super leuk dat iedereen reageertHet valt me op dat eigen netwerk/samenwerkingen echt heel belangrijk is/zijn als (beginnend) ondernemer, zodat mond tot mond reclame ook sneller kan lopen. Dat heeft mij wel echt aan het denken gezet. Hier wil ik dan ook graag in investeren.
mingming schreef:Het wordt inderdaad weleens vergeten, maar dan betalen ze altijd als ik een herinnering stuur! Ik heb nu ook geen lessen met haar gepland staan, dit was de eerste les. Maar ik hoorde van een andere onderneemster dat ze bij haar ook niet betaald, dus ik vrees dat ze dit bewust doet.
Cheytjuh schreef:Ik sluit hier ook aan, parttime zzp naast mijn werk in de zorg in de paarden , ik bied persoonlijke begeleiding middels dagbesteding aan bij de paarden aan mensen met een verstandelijke beperking.
Lijkt me leuk om anderen zijn /haar ervaringen te lezen en van elkaar te kunnen leren. Ik doe eigenlijk vooral social media gebruiken voor onze fokkerij Gelders paard, mijn cliënten mogen wegens privacy niet echt in beeld.
Dus dat is dan wat lastiger. Merk wel dat je echt flink actief moet zijn op de socials als je een beetje wilt promoten, maar ik heb echt niet de tijd om continu daarmee bezig te zijn. Hoe pakken jullie dit aan?