Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anomien schreef:Ik heb pb gehad.
Maar ik vind het niet duidelijk geschonken.
Dus niet haar eigendom.
Amber_anne schreef:Anomien schreef:Ik heb pb gehad.
Maar ik vind het niet duidelijk geschonken.
Dus niet haar eigendom.
Ts zou je hier over willen uitbreiden?
Amber_anne schreef:Ik vraag ook helemaal niet of iemand de pb wilt bespreken maar of ts meer uitleg wilt geven
Jij bent ts niet en hoeft dus ook niet voor haar te antwoorden
angellover60 schreef:Update: Ik weet dat ik sommige belangrijke informatie niet heb gedeeld, dit i.v.m. privacy. Het is mijn paard, staat bij mij thuis, is niet in bruikleen. Ze is aan mij geschonken. Stuur me dus even een prive bericht voor meer informatie.
DubbelFun schreef:@Anoniem: een gift is wel degelijk het eigendom van degene die de gift ontvangt/accepteert. Echter het verschil tussen een gift en een schenking is dat een schenking onvoorwaardelijk is (dus zonder tegenprestatie) en dat dit bij een gift wel het geval kan zijn.
Echter is het dan wel juridisch handig als dit op papier is vastgelegd..... maar ja wie vraagt er nu een papieren bewijs van zijn kadootje ??
anjali schreef:Het doet er niet toe wat de wat de status is van het paard. Weide maatjes zijn genoeg beschikbaar.Wegdoen is onzin want wie zegt dat hij het elders beter zou krijgen.Geef ts tips waar ze wat aan heeft.
Lieser schreef:anjali schreef:Het doet er niet toe wat de wat de status is van het paard. Weide maatjes zijn genoeg beschikbaar.Wegdoen is onzin want wie zegt dat hij het elders beter zou krijgen.Geef ts tips waar ze wat aan heeft.
Zoals?