Dat de KNHS er nog niks op heeft staan vind ik geen beste ontwikkeling

Heeft Adelinde de eer van Drenthe hoog gehouden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenn schreef:hmm bart bax was maar 24e in de Z2 met 59.60 %
en er zijn er best veel uitgesloten
en het viel me op dat degene die de kür mochten rijden op 1 man na allemaal meidjes onder de 25 ofzo waren
Lenn"]
[quote="Lovely"][quote="iwayalover schreef:Die vrouw heette Bianca volkers met Lorenzo(Z2). kent iemand die???
redactie schreef:er zijn ruiters uitgesloten door de afdeling I&R. De paspoorten werden grondig gecontroleerd. Had je deze niet bij je, dan had je voor niets gereden.
Ze waren wel weer zo, dat als je in de buurt woonde dan mocht je hem wel thuis ophalen. Maar ja.. Als je vanuit het noorden van het land kwam, dan had je gewoon pech.
Gerrie"]
[quote="redactie schreef:er zijn ruiters uitgesloten door de afdeling I&R. De paspoorten werden grondig gecontroleerd. Had je deze niet bij je, dan had je voor niets gereden.
Ze waren wel weer zo, dat als je in de buurt woonde dan mocht je hem wel thuis ophalen. Maar ja.. Als je vanuit het noorden van het land kwam, dan had je gewoon pech.
Fitzroy schreef:Trouwens, de uitslagen van Roosendaal van verleden week kan ik ook nog niet vinden.
Er valt nog best het een en ander te verbeteren bij de KNHS
stalleke schreef:Wie weet de uitslagen? ik wil heel graag weten hoe bart bax het met Olivi heeft gedaan in het z2