Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SamanthaB schreef:Hij heeft het ondertussen netjes gedaan al 10 weken op stal, wel 1 x per dag ff eruit aan de hand stappen en dat deed hij ook braaf. Hij is zo chill op stal daar heb ik wel geluk mee! 20 februari worden er controle foto's gemaakt op locatie. Als deze goed zijn en we groen licht krijgen gaan we buiten staan op de paddock weer opbouwen.. hij lijkt geen pijn of last ervan te hebben. Als je hem ziet zou je denken die mankeert niks. Dit is dus wel het beste senario waar ik op kon hopen, nu hopen dat de foto's goed zijn. Dat moet haast wel na 3 maanden boxrust zou je denken, op 5 min stappen per dag na.
BRINTEMEID schreef:Gewoon een off-topic-vraagje:
Hoe vinden jullie dat een box gereinigd moet worden bij een paard dat 24/7 op stal staat?
BRINTEMEID schreef:Eigenlijk stel ik mijn vraag naar hoe een box moet uitgemest worden bij een paard dat 24/7 boxrust nodig heeft? Wordt dit één- of tweemaal dagelijks volledig uitgemest of eerder opgestrooid?
BRINTEMEID schreef:Eigenlijk stel ik mijn vraag naar hoe een box moet uitgemest worden bij een paard dat 24/7 boxrust nodig heeft? Wordt dit één- of tweemaal dagelijks volledig uitgemest of eerder opgestrooid?