Instructiesetjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

windsor14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 19:45

Snap niet dat vele problemen hebben met de originele Wish :D ?
De onze zijn al ouder en nog nooit iets eraan gehad, ondanks dagelijks gebruik.
Mijn dressuur bak is 60 bij 20.

bambi_didi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 20:47

Lys_PPA schreef:
bambi_didi schreef:
Ik heb ze 11/11 besteld en gisteren ontvangen, geen douanekosten. Ze verzenden vanuit een magazijn in Europa. Je kan op hun site ook de verschillende verzendingen bekijken. En bij welke douanekosten bij komen en welke niet :D

Top, ik heb deze net ook besteld. Ben benieuwd.

Ik heb deze gisteren ook besteld :D

@bambi_didi: Zijn de oortjes fijn? Of toch apart nog oortjes bij whis bestellen?[/quote]

Vandaag les gehad, net terug thuis. Oortje bleef zeker wel zitten maar heel af en toe door het lichrijden kwam die een beetje uit het contactje, echt de plug erin mss had ik de oortjes niet genoeg in het bakje geduwd denk ik :+
Maar voor de rest echt top, kwaliteit is echt heel goed en het is echt een giga binnenbak, ben naar de uiterste hoeken gereden en nooit contact verloren.
Misschien dat de whis oortjes net iets beter zitten, maar deze voldoen ook zeker hoor de bijgeleverde *\o/*

Melzazu

Re: Instructiesetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 20:56

Oeh dat klinkt goed en fijn zeg. Ik ben heel benieuwd.

Ik ga soms ook op locatie trainen zonder les maar heb dan wel iemand mee die vaak een beetje staat te kijken. Soms is dan toch even iets zeggen tegen elkaar gewoon ook leuk en handig en gezellig want anders versta je elkaar weer net niet of zo.

bambi_didi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 21:21

Melzazu schreef:
Oeh dat klinkt goed en fijn zeg. Ik ben heel :D benieuwd.

Ik ga soms ook op locatie trainen zonder les maar heb dan wel iemand mee die vaak een beetje staat te kijken. Soms is dan toch even iets zeggen tegen elkaar gewoon ook leuk en handig en gezellig want anders versta je elkaar weer net niet of zo.

Ja helemaal waar! En ik merkte dat ik dan tijdens de les als ik mijn lesgever niet goed verstond achteruit ging kijken naar haar om iets te roepen door de bak heen :P en dan ben je toch net wat focus kwijt, nu kan je gewoon zo praten zonder gebrul of gekke bewegingen op je paard om ‘uit gewoonte’ bij het praten te gaan kijken voor oogcontact te maken want dan versta je elkaar beter toch, zoals je muziek stiller zetten in de auto om beter te kunnen parkeren, haha!

Dus ik ben er echt heeeeeul blij mee, geen geroep meer door die bak :P

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-24 21:26

Jaaa of dan heb je les in de buitenbak en dan zegt je instructrice iets en waait het net in je oor. Wat zei je?? :evaw:

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 00:59

Heeft er nou iemand tips voor wel goede oortjes die op de retekess passen die wel lekker zitten?
Ik heb de set onder de boom liggen voor mn man. Vanaf januari gaan we naar de rijvereniging met giga bak en ik wil hem, al rijdende, wat dingen kunnen uitleggen en oefeningetjes geven dattie lekker kan trainen met onze ruin. En hoe maken jullie dat kastje vast of doen jullie hem in je zak? Ik heb even de verpakking open gemaakt maar zag geen clip oid?

bambi_didi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 07:35

Hutcherson schreef:
Heeft er nou iemand tips voor wel goede oortjes die op de retekess passen die wel lekker zitten?
Ik heb de set onder de boom liggen voor mn man. Vanaf januari gaan we naar de rijvereniging met giga bak en ik wil hem, al rijdende, wat dingen kunnen uitleggen en oefeningetjes geven dattie lekker kan trainen met onze ruin. En hoe maken jullie dat kastje vast of doen jullie hem in je zak? Ik heb even de verpakking open gemaakt maar zag geen clip oid?

Ik heb gisteren met de bijgeleverde oortjes gereden, en die vielen niet uit ofzo, ik zou even kijken of je deze zelf voldoende vind, ik vind ze zeker niet slecht. Er zit een grote clip aan het bakje dus je kan die vastmaken aan je broek bijvoorbeeld, ik had een bodywarmer aan dus bakje in mijn zak van de bodywarrmer en aan de oortjes zit nog een extra kleine clip die had ik vanboven aan mijn bodywarmer bevestigd zodat het oortje niet er uit getrokken zou kunnen worden ;)

Wat betreft de Whis oortjes ben ik ook benieuwd wie hier ervaring mee heeft. Ik rijd voorlopig wel gewoon met de bijgeleverde oortjes was echt prima. _/-\o_

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 09:35

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 09:45

rocky_1995 schreef:
Ik gebruikte dit oortje van whis: https://whis.nl/Webwinkel-Product-39703 ... gJi8fD_BwE

Volgens mij werkte deze er ook op: https://whis.nl/Webwinkel-Product-17582 ... zwart.html

Maar die laatste zou ik nog even uit moeten testen. Ik deed het kastje altijd gewoon in mijn zak van een jas of rijbroek.

Nog een tip bij de action zijn is deze case te koop. Ideaal om het set in op te bergen. https://www.action.com/nl-nl/p/3011812/ ... pbergcase/

De eerste oortjes hebben ws geen terugpraat functie en de tweede oortjes gaan ongelovelijk snel kapot, ik gebruik al langer instructie set en heb tegenwoordig duurdere headset met terugpraat functie vanwege de levensduur .

bambi_didi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 10:06

knollentuin schreef:
rocky_1995 schreef:
Ik gebruikte dit oortje van whis: https://whis.nl/Webwinkel-Product-39703 ... gJi8fD_BwE

Volgens mij werkte deze er ook op: https://whis.nl/Webwinkel-Product-17582 ... zwart.html

Maar die laatste zou ik nog even uit moeten testen. Ik deed het kastje altijd gewoon in mijn zak van een jas of rijbroek.

Nog een tip bij de action zijn is deze case te koop. Ideaal om het set in op te bergen. https://www.action.com/nl-nl/p/3011812/ ... pbergcase/

De eerste oortjes hebben ws geen terugpraat functie en de tweede oortjes gaan ongelovelijk snel kapot, ik gebruik al langer instructie set en heb tegenwoordig duurdere headset met terugpraat functie vanwege de levensduur .

oh goede tip van action!

En heb jij dan een link van welke jij gebruikt? :D

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 11:48

Even een paar algemene opmerkingen, sommige vast een open deur:
- er moet een schuimpje om het microfoontje zitten. Zonder dat heel veel windruis, zelfs als het nauwelijks waait.
- speel wat met de instellingen. Ander kanaal, andere gevoeligheid instellen enz.

Ik heb een keer een setje in bruikleen gekregen die heel snel uit zou vallen. Die had een functie dat ie bij slechte verbinding uit viel. De gevoeligheid daarvan wat in te stellen, bleek dat die heel gevoelig stond. Daardoor viel die vaak uit als je achter in de bak was. Door dat iets minder gevoelig te zetten viel ie niet uit en was er nog steeds geen irritant gekraak (althans niet gemerkt met mijn oude oren)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 13:11

Sokje om micro klopt , die kan je vaak los bijbestellen, want je verliest er wel 's een met rijden ,instellingen heb ik niet op de ceecoach, nu peiker ce , gewoon aan , verbinding maken en klaar .
De geadset die ik heb kan ik even zo snel niet vinden maar deze heb ik nu ruim een jaar en alles is nog ok, ik voeg afbeelding toe , had er paar op reserve gekocht maar nog niet nodig gehad Afbeelding
Sommige mensen gebruiken ala ze bij me lessen eigen oortjes van hun telefoon- wel met kabeltje en de coocoach die ik heb kan ook met een bleu tooth verbinding op een headset

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 15:01

Ik heb de andere soort oortjes van hen en instructie ook. Geen grote microfoon zoals de jouwe, maar ook perfect geluid. Ik vind dit veel fijner als al die whis qua geluid en gebruik.

En die oortjes die ik heb zijn de 1e ooit die blijven zitten in mijn oren :')
https://hypostore.nl/ceecoach-headset.html

Kan gewoon terugpraten ook. Nu is het setje van instructie, maar ik zou hem zo zelf kopen. Hang hem gewoon aan riem of broekrand

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 15:47

MyWishMax schreef:
Ik heb de andere soort oortjes van hen en instructie ook. Geen grote microfoon zoals de jouwe, maar ook perfect geluid. Ik vind dit veel fijner als al die whis qua geluid en gebruik.

Kan gewoon terugpraten ook. Nu is het setje van instructie, maar ik zou hem zo zelf kopen. Hang hem gewoon aan riem of broekrand

Kun je deze oortjes ook op een Whis set gebruiken?

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 15:55

MyWishMax schreef:

Ik heb daar ook naar gekeken, maar zit die op je oor of in je oor?- ik vind dat met wisselen van klant nl minder fris als er een stuk in het oor steekt. Plus de draadjes die ik van de andere ceecoach standaard geleverd bij de set vind ik erg kwetsbaar /dun, die hielden t bij mij niet lang uit

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 15:58

knollentuin schreef:
MyWishMax schreef:

Ik heb daar ook naar gekeken, maar zit die op je oor of in je oor?- ik vind dat met wisselen van klant nl minder fris als er een stuk in het oor steekt. Plus de draadjes die ik van de andere ceecoach standaard geleverd bij de set vind ik erg kwetsbaar /dun, die hielden t bij mij niet lang uit

Niet echt erin juist, eromheen en tegenaan een soort. Niet zoals een normaal oortje wat je echt in je oor stopt, maar lastig uit te leggen. Hoewel ik dus gewoon eigen setje zou kopen als klant :')

schaapie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 16:08

carina schreef:
MyWishMax schreef:

Kun je deze oortjes ook op een Whis set gebruiken?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-24 18:44

Geen idee, zal aan de aansluiting liggen.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 20:59

Hier ook retekess en geen problemen met verbinding (ik gebruik ze in een menbak van 30x100 en losrijdbaan nog groter) Zelf voor onder mn cap zo'n whis oortje eraan en dat werkt ook prima samen.