L_Ruiter schreef:Achterom schreef:Nu ga ik even heel hard zijn: het is niet ingewikkeld, het is heel simpel. Jij wilt hem niet meer, hebt er geen zin meer in. Wilt er geen tijd meer voor maken.
Dat is helemaal niet erg, dat kan gebeuren. Maar is niet ingewikkeld.
Je kan zeggen wat je wil, maar zo simpel is het zeer zeker niet. Bedankt voor je reactie, die niet van toegevoegde waarde is.
Ik snap dat het voor jou niet zo voelt, maar als relatieve buitenstaander zie ik het wel zo. Ik snap dat dat confronterend is en niet wat je wilt horen.
Tja, mijn 21-jarige heb ik 19 jaar geleden ook gekocht om alleen mee buiten te kunnen rijden en 3x raden? Dat gaat dus niet, levensgevaarlijk helaas. Hij draait totaal door, is al eens de sloot in gesprongen bijvoorbeeld. En dat terwijl ik dus géén angstige ruiter ben.
Van alles geprobeerd, soms ging het wat beter, en dan ineens weer niet. Als er een ander paard bij was, was er dan weer niks aan de hand. Zo stom, in de bak konden we alles, maar buiten helaas niet.
Inmiddels is hij na vier blessures definitief met pensioen en heb ik er een quarter bij gekocht. Daar kan ik dus wél alleen mee buitenrijden.
Je schrijft over een bijrijdster, kan zij hem niet leasen?