Zonnetje81 schreef:Lijkt wel of hij van haar af wil, waarom niet terugbrengen?
Je bent neem ik aan ergens gaan proefkijken. En anders zou ik appen dat je hem laat inslapen.
Nee, dat kan niet want het paard is niet haar eigendom.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yarkayunda schreef:Ik wil dat risico ook niet zelf nemen, stel er gebeurd iets onderweg, wat dan? De afspraak was dat hij haar op zou komen halen en dat moet hij dan ook maar doen.
mce schreef:Handelaar een appje sturen en aangeven nu ophalen of de politie komt beeld, ook al nuttig omdat je denkt dat deze handel "geen zuivere koffie" is.
anjali schreef:mce schreef:Handelaar een appje sturen en aangeven nu ophalen of de politie komt beeld, ook al nuttig omdat je denkt dat deze handel "geen zuivere koffie" is.
Nou ja, ze heeft niet betaald voor het paard dus wat dat betreft niet opgelicht. De eenvoudigste oplossing, als hij niet komt, is toch zelf terugbrengen. En dan niet aan een hek binden zoals boven staat, want het arme paard wordt zo de dupe. Ik zou vooraf melden dat ik kwam met paard+paspoort. Al of niet vals- je zou de chip kunnen laten uitlezen, maar ts wil het paard toch niet.
Tieneke schreef:Ik zou m'n licht opsteken bij de politie. Je zit met een paard dat bij jou bij wijze van spreken gedumpt is.
Art_Ificious schreef:Tieneke schreef:Ik zou m'n licht opsteken bij de politie. Je zit met een paard dat bij jou bij wijze van spreken gedumpt is.
Politie doet er niks mee.
Op m'n stalling staan er zo 3 eigenaar heeft al 3 maanden nie betaald is zelfs sinds de dag van afleveren niet meer komen opdagen. Op appjes lang niet gereageerd, soms heel kort dat ze komt maar dan komt ze alsnog niet.
Politie verwittigd, die zeggen niet te kunnen helpen.
anjali schreef:mce schreef:Handelaar een appje sturen en aangeven nu ophalen of de politie komt beeld, ook al nuttig omdat je denkt dat deze handel "geen zuivere koffie" is.
Nou ja, ze heeft niet betaald voor het paard dus wat dat betreft niet opgelicht. De eenvoudigste oplossing, als hij niet komt, is toch zelf terugbrengen. En dan niet aan een hek binden zoals boven staat, want het arme paard wordt zo de dupe. Ik zou vooraf melden dat ik kwam met paard+paspoort. Al of niet vals- je zou de chip kunnen laten uitlezen, maar ts wil het paard toch niet.
mce schreef:TS, als het vals is zal je aangifte moeten doen,
maar wil je klokkenluider zijn of niet??