Gombal schreef:het aangeven dat iemand gevoelens voor je heeft is toch niet ongepast en grensoverschrijdend? sorry maar iedereen kan verliefd worden.
Dat het voor een ander ongemakkelijk voelt omdat t niet wederzijds is , dat is ook normaal.
Echter wanneer iemand dan aangeeft dat het niet wederzijds is , moet degene die afgewezen word dit wel respecteren . En ik vind het dus wel ongepast en grensoverschrijdend wanneer dit niet gerespecteerd word.
Ik lees dat je een tijd privé les hebt gehad van de betreffende persoon , en dat is uit ongemakkelijk gestopt ?En nu probeer je weer bij haar in de les te komen. Ik snap heel goed dat die persoon dat niet wilt . Ik vind het goed dat deze grenzen aangeeft en dat hier naar geluisterd word.
Misschien lees ik het verkeerd, maar als ik het het goed begrepen heb, is het dus raar dat jij niet snapt dat les van deze persoon niet handig /gewenst is.
Ik vind het best knap als je dat durft en doet. Veel mensen doen er niets mee omdat ze het risico van afwijzing niet willen lopen.